AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Det er så mye elendighet som skjer nå. Blir bare mer og mer deppa og pessimistist av å følge med på det som skjer. Det føles som om verden raser sammen, og Norge går til h... Det virker ikke som det er noe håp. Det er som om et tykt lag mørke skyer tynger over hele landet, og det blir bare mørkere og mørkere. Det er bare elendighet i verden nå, alt på nyhetene handler om det elendige som skjer. Krig, drap, voldtekt, mordbranner, fighting... Hvordan kan man unngå å bli deprimert i disse tider? Finnes det noe positivt man kan fokusere på? Anonymous poster hash: cb76f...ef4 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis dette handler om flyktningeinvasjonen i Europa så føler jeg det på samme måte. Verden endres så fort, og Europa er i ferd med å dø og bli erstattet med en slags mennesklig kakafoni av kaos, elendighet, vold og alt annet enn Europeisk kultur. Europa blir noe gammeldags og glemt som Palmyra i Syria ble, og til slutt er det ingen som hverken har kunnskap eller interesse nok til å bry seg om at vår kulturarv blir lagt i grus og våre folkeslag forsvinner. Jeg vil ikke gi slipp på Europa. Jeg elsker det så høyt! Jeg liker det som det er (eller strengt tatt var, for 10-15 år siden). Jeg vil nesten heller dø enn å se på den utviklingen som skjer nå. Anonymous poster hash: 99bb6...78c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå