Gå til innhold

Sende blikk ?

Icy

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer dette med å sende "forførende blikk" til en person? Skal man stirre i 3 sekunder med ett smil for å så se vekk eller skal man holde blikket helt til jenten ser vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ser bort først. Hvis den andre må se en annen vei, har du holdt blikket så lenge at det begynner å kjennes ubehagelig. Men det kjipe er at det finnes ingen rettningslinjer egentlig. Jeg har også måttet se ned i bakke, fordi det har blitt veldig intenst, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette med å sende "forførende blikk" til en person? Skal man stirre i 3 sekunder med ett smil for å så se vekk eller skal man holde blikket helt til jenten ser vekk?

Ved å holde øyekontakt demonstrerer du makt, noe kvinner synes er svært tiltrekkende. Se til hun ser en annen vei. Noen jenter er veldig gode på dette, og holder øyekontakt svært lenge. Du kommer garantert til å trekke på smilebåndene når du forsøker å så en slik jente. Men når du ser vekk må du se vekk for å ikke å blir oppfattet som psyko.

I tillegg er det ikke dumt å myse littegrann mens du rynker øyebrynene. Gjerne i kombinasjon med at du bikker hodet litt ned og liksom ser opp på henne. Øv deg også å blunke saktere enn normalt. Det har en magisk effekt på jenter fordi det viser at du han kontrollere deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser bort først. Hvis den andre må se en annen vei' date=' har du holdt blikket så lenge at det begynner å kjennes ubehagelig. Men det kjipe er at det finnes ingen rettningslinjer egentlig. Jeg har også måttet se ned i bakke, fordi det har blitt veldig intenst, liksom. [/quote']

Hvorfor mener du han må se bort først? Hvorfor ikke la jenta se bort først?

Den som ser bort først viser at han/hun er usikker. Usikkerhet er ALDRI tiltrekkende for kvinner.

Vær klar over at måten en ser på også har betydning. Jeg forklarte over hvordan man kommuniserer seksuelt med blikket. Dersom du setter opp slike øyne: :o får du nok ikke den responsen du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lurte bare på siden det ble diskutert blikk kontakt..

-Jeg har en gutt jeg kjenner som dro blikket vekk når vi pratet sammen.Enda jeg bare så kjapt på han når han pratet til meg.. Det stusset jeg på. Er det usikkerhet da? Hva tror dere? :)

tjo hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...