AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Et spill jeg har venta på kommer snart ut på markedet. Nå viser det seg at spiller kun kommer på PC, mens Mac-versjonen kommer først om en goooood stund. Spillet er et steam-spill. Er det noen måte for meg å få spilt dette spillet på min Mac? Vet at man kan installere noen programmer, men er på leit etter noen med "hands on" erfaring? Anonymous poster hash: 9499e...efc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Du må nok installere noe, tror jeg. Anonymous poster hash: fae87...d57 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Om du har noen hundre giga ledig på harddisken din kan du installere windows på macen din via bootcamp. Du kan da velge om du vil bruke windows eller os x ved oppstart. Men, her er det et stort men, har din mac hardware nok til å kjøre spillet? om du sitter med en laptop som er noen år gammel og spillet har bittelitt avansert grafikk vil ikke spillopplevelsen bli spesielt bra. Hvaslags mac har du? hvaslags spesifikasjoner er det på den, og hvilket spill er det snakk om? beste i mange tilfeller er å bygge egen spillepc Anonymous poster hash: fe1a7...472 6
Dovenpeis Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Nå skjønner ikke jeg hva du skal med en mac i utgangspunktet, jeg da. Men det er jo bare å binge spørsmålet ditt. Så får du svar. Ett av dem har du jo fått allerede, nemlig dobbel oppstart - hvor du ved oppstart velger hvilket operativsystem du ønsker å starte. Et annet svar er virtualisering. Begge alternativene krever at du kjøper en legitim kopi av Windows.
Titania Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Crossover kan kanskje være verdt et forsøk? Men vet ikke helt hvordan det fungerer i forhold til steam...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Fatter ikke hvorfor folk kjøper MAC... Anonymous poster hash: 9c584...fc9
Klossmajor Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 For å kjøre spill som krever litt av maskinen ville jeg nok på en Mac heller kjørt Windows i Boot Camp enn i en virtualiseringsmaskin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå