AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg må bare spørre hvorfor er norske menn så mye mindre frempå enn menn ellers i verden. En ting er når det kommer til å plystre etter alle kvinner de ser, men synes selv på utesteder så er menn rimelig tafatte. Man ser en drøss kvinner som ønsker å bli sjekket opp og menn som ikke går bort til dem. Ser det på vors og etterfest også, norske menn er tafatte. Er det fordi de har lavere seksualdrift eller er er "sosial angst" fellesnevner blant norske menn? Anonymous poster hash: 459b3...66e 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg må bare spørre hvorfor er norske menn så mye mindre frempå enn menn ellers i verden. En ting er når det kommer til å plystre etter alle kvinner de ser, men synes selv på utesteder så er menn rimelig tafatte. Man ser en drøss kvinner som ønsker å bli sjekket opp og menn som ikke går bort til dem. Ser det på vors og etterfest også, norske menn er tafatte. Er det fordi de har lavere seksualdrift eller er er "sosial angst" fellesnevner blant norske menn? Anonymous poster hash: 459b3...66e Lavere selvtillit grunnet veldig mange dårlige erfaringer er nok en fellesnevner ? Norske kvinner har en rimelig høy terskel og tar ikke hva som helst ? Norske kvinner sender usynlige signaler ? Det er opp til menn å ta initiativet ..men det må være 1 eller flere av de 3 jeg nevner der som holder oss tilbake. Anonymous poster hash: a57de...45f 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Lavere selvtillit grunnet veldig mange dårlige erfaringer er nok en fellesnevner ? Norske kvinner har en rimelig høy terskel og tar ikke hva som helst ? Norske kvinner sender usynlige signaler ? Anonymous poster hash: a57de...45f 1) Hvorfor er norske menn mer følsomme for dårlige erfainger enn andre? 2) Norske kvinner tar ikke hva som helst nei, men de aller fleste av mine venninner ønsker heller en norsk mann enn en utlending, likevel er det utlendingene som pusher på mest og som trolig har høyest avslagsprosent. 3) Igjen utlendinger sjekker jo opp norske kvinner. Anonymous poster hash: 459b3...66e 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 1) Hvorfor er norske menn mer følsomme for dårlige erfainger enn andre? 2) Norske kvinner tar ikke hva som helst nei, men de aller fleste av mine venninner ønsker heller en norsk mann enn en utlending, likevel er det utlendingene som pusher på mest og som trolig har høyest avslagsprosent. 3) Igjen utlendinger sjekker jo opp norske kvinner. Anonymous poster hash: 459b3...66e De er nok ikke det, men kulturen blant Norske kvinner gjør nok at de føler de kan kreve mer uten å egentlig føle at de trenger å vise at de er verdt det. Utlendingene tar for seg dem ja, vet ikke hvor du kommer fra men. De har mer #game også, det ligger i deres kultur. Ingen utlendinger sjekker opp Norske kvinner ? ..gjør de noe annet ? Anonymous poster hash: a57de...45f
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Tafatte kvinner som bare står og håper på at drømmemannen skal komme ut av intet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Forhåpentligvis fordi de innehar ren høflighet og folkeskikk. Det er respektløst å plystre etter jenter på gata, og anta at alle som er på byen er ute for å bli sjekket opp. Anonymous poster hash: 23b9e...a3a 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg må bare spørre hvorfor er norske menn så mye mindre frempå enn menn ellers i verden. En ting er når det kommer til å plystre etter alle kvinner de ser, men synes selv på utesteder så er menn rimelig tafatte. Man ser en drøss kvinner som ønsker å bli sjekket opp og menn som ikke går bort til dem. Ser det på vors og etterfest også, norske menn er tafatte. Er det fordi de har lavere seksualdrift eller er er "sosial angst" fellesnevner blant norske menn? Anonymous poster hash: 459b3...66e Norske/skandinaviske gutter har fått for mye pupp i barneårene. Dullet mye med av mor og delvis og delmaskulinisert far. Anonymkode: b5f47...f09
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Jeg har sagt det før og jeg sier det nå: Norske menn er fantastiske! Det er bare supert med menn som ikke er så aggressive på sjekkefronten, men heller er laidback, rolige og naturlige. Jeg synes det er helt fantastisk at vi har så mange flotte menn i dette landet og jeg har ikke hatt noen problemer, med at jeg syntes jeg ble for sjeldent sjekket opp, selv om de ikke bruser så voldsomt med fjøra. Anonymkode: cf21a...26e 7
absinthia Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 (endret) Aner ikke overfor jeg ble anonym her oppe, dvs jeg hadde vel trykket på anonymknappen, uten å oppdage det. Skulle bare rette det til at jeg synes ikke jeg har blitt for sjeldent FORSØKT sjekket opp. Endret 1. november 2015 av absinthia 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Jeg må bare spørre hvorfor er norske menn så mye mindre frempå enn menn ellers i verden. Anonymous poster hash: 459b3...66e Hahahaha. Det ene øyeblikket klager dere på menn for at vi er for at vi er noen innpåslitne griser som trakasserer dere seksuelt og ser på dere som "objekter". I det neste øyeblikket anklager dere oss for at vi er aseksuelle pyser. Anonymkode: 5fd77...1b4 7
GangstaPrest Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Hahahaha. Det ene øyeblikket klager dere på menn for at vi er for at vi er noen innpåslitne griser som trakasserer dere seksuelt og ser på dere som "objekter". I det neste øyeblikket anklager dere oss for at vi er aseksuelle pyser. Anonymkode: 5fd77...1b4Jøss, rart at du antok at ts er en kvinne mens jeg umiddelbart antok at tråden er startet av en mann som forsøker seg på en virtuell penisforlenger ved å kritisere andre menn for deres påståtte passivitet. Det er tafatt, det.Selv synes jeg det er helvetes slitsomt med utenlandske menn som maser. Det finnes ikke større turn-off enn gutter som desperat forsøker å egle seg innpå jenter de ikke kjenner, og forventer at man skal ligge med dem bare de plystrer, blunker eller jukker litt i retning av en av motsatt kjønn. Takke meg til høflige menn, norske eller ei. 1
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 veldig fin skildring på hvordan mange menn/kvinner er her i landet. du ser en person midt på lyse dagen, som du tenker hmmm nice... men ser sur ut... avvisende kvelden har kommet å det er fest. du har drukket. samme skjer, men du stopper å slår av en prat å er frempå... så konklusjonen er en blanding av feighet og signaler man sender ut... 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Jøss, rart at du antok at ts er en kvinne mens jeg umiddelbart antok at tråden er startet av en mann som forsøker seg på en virtuell penisforlenger ved å kritisere andre menn for deres påståtte passivitet. Det er tafatt, det.Tenkte ikke over at det kunne være en mann. Antok vel at det var en kvinne siden dette er et kvinneforum. Anonymkode: 5fd77...1b4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Jeg har sagt det før og jeg sier det nå: Norske menn er fantastiske! Det er bare supert med menn som ikke er så aggressive på sjekkefronten, men heller er laidback, rolige og naturlige. Jeg synes det er helt fantastisk at vi har så mange flotte menn i dette landet og jeg har ikke hatt noen problemer, med at jeg syntes jeg ble for sjeldent sjekket opp, selv om de ikke bruser så voldsomt med fjøra. Anonymkode: cf21a...26eForhåpentligvis fordi de innehar ren høflighet og folkeskikk. Det er respektløst å plystre etter jenter på gata, og anta at alle som er på byen er ute for å bli sjekket opp.Anonymous poster hash: 23b9e...a3a Fullstendig enig! Det er slike menn jeg vil ha. Det er ingenting feigt eller aseksuelt med å oppføre seg skikkelig vogntog respektfult.Hva er det du mener er bra med objektifisering og masse ?TS Anonymkode: 2670c...387 4
Okapi Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Det er ingenting feigt eller aseksuelt med å oppføre seg skikkelig vogntog respektfult.Beste uttrykket jeg har hørt på evigheter! 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #16 Skrevet 2. november 2015 Er jo langt fra alle menn som er slik i min erfaring (og er selv mann og ser hva jeg/venner har utført av det å være frempå ovenfor kvinner), selv om man kanskje kan si at norske menn på generelt grunnlag er litt mer tilbakeholdne enn europeiske eller amerikanske menn, så er det jo mange nok som ikke er det til at at de fleste kvinner er i forhold. Det er jo et større problem for disse mennene selv, enn det er for kvinner generelt tør jeg påstå. Anonymkode: 7d011...c9f
draug 75 Skrevet 2. november 2015 #17 Skrevet 2. november 2015 Jeg tror grunnene er nevnt over. Respekt og høflighet. Og redsel. Det skjer jo egentlig ikke at kvinner slår fordi man innleder kontakt på en for klossete måte, men av noen årsak har menn ofte en irrasjonell sperre mot å komme bort å si hei. Så er vi i mange tilfeller oppdratt til å betrakte kvinner som aseksuelle. Mens det er en verdifull tankegang på arbeidsplassen, er den heller kontraproduktiv i selskapslivet.Men plystring og tafsing er jo uansett en uting, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det er savnet, TS? 1
herremann Skrevet 2. november 2015 #18 Skrevet 2. november 2015 i norge er kulturen slik at man ikke skal prate med fremmede. man prater ikke med personen ved siden av seg på bussen og men prater ikke med personer man møter i butikken.det eneste tidspunktet det er akseptabelt å si "hei" er når man går tur i skogen el på fjellet.samtidig, nå som vi lever i slik en moderne tid hvor likestilling er et sentralt tema. hvorfor kan ikke dere jenter tørre å være litt frempå og?det kan være noe så simpelt som et smil eller et "hei" når dere går forbi en kar dere liker på gata, eller faktisk tørre å ta det heeeelt ut å starte en full samtale med en kar dere liker.den som intet våger, intet vinneralt dere gjør nå er å fremstå som single, bitre kvinner som ikke vil ta ansvaret i egne hender, men som forventer at alt automatisk faller rett i fanget deres, for dere er jo alle tross alt prisesser. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 Familien min drar til Tyrkiet hver sommer på ferie. Der får jeg ofte komplimanger for mitt fine hår av fremmede. Jeg føler meg aldri så kvinnelig og glad inni meg som når jeg er på ferie der. Når jeg kommer hjem til Norge blir det som en kalddusj, for her er det ingen menn som kommer frem til en med komplimanger med mindre de er fulle (og da sier de det bare fordi de er ute etter en ting). Norske menn er lite høflige i grunn. Anonymkode: e24e6...2d0 1
Jolene Skrevet 2. november 2015 #20 Skrevet 2. november 2015 Jeg må bare spørre hvorfor er norske menn så mye mindre frempå enn menn ellers i verden. En ting er når det kommer til å plystre etter alle kvinner de ser, men synes selv på utesteder så er menn rimelig tafatte. Man ser en drøss kvinner som ønsker å bli sjekket opp og menn som ikke går bort til dem. Ser det på vors og etterfest også, norske menn er tafatte. Er det fordi de har lavere seksualdrift eller er er "sosial angst" fellesnevner blant norske menn? Anonymous poster hash: 459b3...66e For min del foretrekker jeg menn som ikke bare ser på meg som en vare, altså menn som faktisk har respekt for kvinner. Det er respektløst å plystre etter kvinner eller bare komme bort til deg og være for "på". Sånne menn lar jeg glatt passere, for å si det sånn. Dersom en kvinne ønsker å bli sjekket opp, hvorfor kan hun ikke gjøre det selv? Når jeg var singel sjekket jeg helst opp menn selv, fordi jeg da kunne ha større valgfrihet. Ønsker man å komme i kontakt med noen, er det jo bare å gjøre det selv. Ikke er det vanskelig heller,. I tillegg, dersom jeg har vært kåt nok på et nasch, har jeg bare funnet meg en fyr dersom jeg selv ikke har blitt sjekket opp.Ja takk til menn som respekterer kvinner, som faktisk er mer avslappet og naturlige. Nei takk til menn som behandler deg som en vare og som bare øser ut falske komplimenter for å oppnå noe 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå