AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Hei! Er det noen som vet hvordan disse er i størrelse? Jeg hater, virkelig _hater_ å prøve jakker, spesielt vinterjakker i butikk, og vil helst ikke prøve så veldig mange størrelser om jeg først prøver. Jeg er ganske lav så jo større størrelse jo lengre blir jakken, noe som er dumt.. Bruker somregel M i de fleste klær men ofte når jeg kjøper jakker må jeg gå opp i L, og av og til blir det trangt i armene om jeg skal ha tykkere genser under, og siden det er en parkas er jeg redd den skal bli for lang ettersom jeg er 158 høy. Anonymous poster hash: a03a9...ef9 Anonymous poster hash: a03a9...ef9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg syns de er normal til litt store i størrelsen. Selv bruker jeg vanligvis S men valgte XS i Svea miss smith. I str XS har ikke jeg plass til annet enn vanlige gensre under fordi jeg trodde jakken var ekstra varm (den er jo ganske dyr). Men den er ikke varm nok på de kaldeste vinterdagene, så der tok jeg feil. Anonymous poster hash: 2019c...5f1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Xs (34-36) s (36-38) m (38-40) 😊 og jeg synes de er veldig varme.Anonymous poster hash: 3d9f5...241
pinar Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Er ganske lav og smal, prøvde på en xs og den var for stor for meg hvertfall. Men om du vanligvis bruker ca m så er sikkert xs fint? De er romslige.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 TS Takk for hjelp! Da skal jeg ta mot til meg å gå å prøve en Anonymous poster hash: a03a9...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå