AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg er oppegående dame på 24, mor til to, men jeg klarer faan ikke komme meg på treningssenteret lenger Før jeg fikk minste på halvannet trente jeg ofte, løp, syklet, badet, roing inne osv. Nå har jeg lyst til å stramme de siste 10 kg, men jeg kommer meg plutselig ikke avgårde på trening. Gruppetimer og styrketrening er blitt en enormt stor terskel å tre over og det føles jo helt absurd! Plutselig er jeg redd for ikke å være flink og at folk skal synes jeg er rar. Kan noen forsikre meg om at det vil gå bra? jeg er verken stygg eller veldig dårlig trent. Bare veldig utilpass tydeligvis. Aldri brydd meg om dette før, trenger å minnes på at folk der er mer opptatt av seg selv enn at jeg må lære å kjenne apparatene på ny. Herregud. Anonymous poster hash: b7fb3...4b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Føler meg som verdens største idiot når jeg er å trener selv og at andre tenker det samme om meg og ser at jeg ikke har noe peiling på hva jeg driver med. Men jeg tenker aldri over andre og det er ingen som bryr seg om hva du holder på med der heller Anonymous poster hash: 3bdbb...457
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Ta deg en løpetur ute i frisk luft og fritt terreng! Da får du være ifred. Frihetsfølelse! Mye bedre enn disse treningssenterene. Skjønner ikke at folk klarer å trene "oppå" andre... Anonymous poster hash: 88dfe...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå