Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen av disse produktene som han har lansert for Vita? Vurderer å kjøpe pudder og foundationen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd mascaraen. Ikke noe brukbar for meg ihvertfall. Gikk rett I søpla.

Skrevet

jeg falt ikke helt for den... og jeg har ikke prøvd det heller. :sjenert:

Anonymous poster hash: 03089...f29
Skrevet

Kjøpte settingsprayen. Helt standard face mist som lukter mildt og behagelig og frisker opp, men ut over det gjør den stort sett ikke mer enn f.eks. MAC Fix+

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen flere? :)

Skrevet (endret)

Har kun prøvd hårfarge fra det merket, og basert på den erfaringen kommer jeg til å holde meg langt, langt unna sminken hans.

Endret av Tjoppa
Skrevet

Noen som har prøvd leppestiftene?

Skrevet
2 timer siden, Sandie skrev:

Noen som har prøvd leppestiftene?

Ikke enda, jeg er nysgjerrig på en rød matt en som jeg såg, men det var for mange i formelen frost i "80-talls" palett, så de utgår ja.

Skrevet

Jeg synest det var litt dyrt sammenlignet med resten av sminken som selges på vita, og så liker jeg egentlig ikke å kjøpe sminke som jeg ikke har hørt noen meninger om. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en leppestift, men jeg synes også det var altfor mye glitter.

Skrevet
18 minutter siden, fuksia skrev:

Jeg synest det var litt dyrt sammenlignet med resten av sminken som selges på vita, og så liker jeg egentlig ikke å kjøpe sminke som jeg ikke har hørt noen meninger om. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en leppestift, men jeg synes også det var altfor mye glitter.

Med tanke på at han kaller seg makeupartist, så er avgjørelsen om lebestifter og øyeskygger i formelen frost bare rar. Er jo enklere å glitre opp en matt skygge/lebestift, enn å matte ned noe i frost formel. 

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Med tanke på at han kaller seg makeupartist, så er avgjørelsen om lebestifter og øyeskygger i formelen frost bare rar. Er jo enklere å glitre opp en matt skygge/lebestift, enn å matte ned noe i frost formel. 

Ja, jeg synest og det var rart.. kanskje de tror at trenden skal snu og at frost skal bli inn igjen? 

Skrevet
3 minutter siden, fuksia skrev:

Ja, jeg synest og det var rart.. kanskje de tror at trenden skal snu og at frost skal bli inn igjen? 

Det skjer ikke, ingen kler det.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Det skjer ikke, ingen kler det.

Nei, får ikke håpe det 😝 

Skrevet

Jeg jobber på Vita og jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på sminken hans, highlighten og fixsprayen spesielt har blitt godt likt. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rosewood skrev:

Jeg jobber på Vita og jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på sminken hans, highlighten og fixsprayen spesielt har blitt godt likt. 

Har du prøvd noe av det?

Skrevet
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Har du prøvd noe av det?

Jeg har prøvd øyeskyggene, highlighten og de flytende luminize greiene som finnes i bronze og pink sånn på hånda mi, og de ser veldig fine ut :) øyeskyggene er godt pigmenterte, sitter bra (må gnikke godt med renseserviett for å få det helt bort), og fine farger. Highlightpudderet ser fint ut, mem har ikke prøvd det i ansiktet da, blir ikke helt det samme å prøve på hånda liksom. 

Skrevet

Jan Thomas Luminous Magic i Bronze er magisk fin under sminka og ltt over kinnbena :) Fin og naturlig glød. Mascaraen er og overraskende bra!

Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

Unnskyld, men kan dere forklare meg hva dere mener med frost formel? Jeg vil lære :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...