Gå til innhold

Mitt kosthold og noen tips til myk/flytende mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg nesten ble kvalt i 2010 har jeg hatt angst for å sette mat i halsen. Legen har tatt tester og jeg trenger ikke bekymre meg da jeg ikke mangler noe verdier, men saken er at jeg er så lei av det jeg kan spise og lurer på om noen har noe tips og om kostholdet mitt høres greit ut.

Spiser mye næringsrike smoothies, supper, poteter, bønner, avocadoer og knekkebrød med ost og leverpostei samt tran hver dag. Kaker i helgene.

Er 174 og har ligget stabilt på 55 kg.

(Og får sikkert tips om psykolog og div men da kan jeg få med at det er prøvd uten hell, så velger å leve sånn her og det går greit annet enn at jeg er ganske matlei)

Anonymous poster hash: 675a2...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fløyelsgrøt/rømmegrøt

Mose div middagsretter i en blender slik at du bokstavelig talt kan gjøre det flytende og drikke det. Mmmm, most lasagne. :) Eller flytende pasta carbonara. Eller flytende eggesmørbrød(altså du må blande det i blenderen med litt vann)

Anonymous poster hash: f3eee...c74
Skrevet

Fløyelsgrøt/rømmegrøt

Mose div middagsretter i en blender slik at du bokstavelig talt kan gjøre det flytende og drikke det. Mmmm, most lasagne. :) Eller flytende pasta carbonara. Eller flytende eggesmørbrød(altså du må blande det i blenderen med litt vann)

Anonymous poster hash: f3eee...c74

Takk for tips :D

Skrevet

Lag en stor porsjon potetmos på melk og smør, stek kjøtt/grønnsaker og rør dette inn i mosen. Tilsett litt fløte og la det varme seg ett par minutter til kjøtt og grønt er mykt. Kjempegodt og lett å få ned😊

Skrevet

proteinpulver? jeg drikker selv litt risprotein i rismelk iblant

Anonymous poster hash: 5bcf9...c3b
Skrevet

Tips notert, takk :)

Skrevet

Næringsdrikker med forskjellige smaker?

Anonymous poster hash: e8cf1...8f8

Skrevet

Går fint an å lage næringsrike smoothier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...