PaperFlower Skrevet 26. oktober 2015 #1 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg skulle så gjerne ha kjøpt meg Adobe Photoshop Cs6 og har søkt en stund etter forskjellige priser. Kom over denne siden, med en ekstremt billig pris på bare 5000 kr sammenlignet med 16 000 kr fra Amazon - noe som er en mer realistisk pris etter hva jeg har funnet andre steder på nettet. Nå spør jeg her på KG fordi jeg ikke har hørt om denne Fordelaktig.no-siden før nå. Jeg googler og finner gode omtaler, men for alt jeg vet kan jo dette være skrevet av de som jobber bak siden. Er det noen som har hørt om siden eller vet om dette er en ordentlig side eller ikke? Et hopp fra 16 000 kroner til 5000 kroner synes jeg høres litt for godt ut til å være sant, men kanskje har de en spesiell avtale der de kjøper programmer i store mengder og kan dermed selge de veldig billig? Hva tror dere? 5000 kroner er ganske mye for meg, og jeg vil nødig kjøpe noe som ikke fungerer eller bare er en stor svindel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. oktober 2015 #2 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tror det er en sikker side og jeg ville valgt PayPal som betalingmetode. De er vel det sikreste alternativet? http://www.prisguide.no/butikker/fordelaktigno http://www.scamadviser.com/check-website/fordelaktig.no Link til den du har funnet som koster 16 000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tusen takk for svar! Her er linken til den til ca 16 000 kroner. Det står £1,299.99 og når jeg setter det inn i Google står det at det er ca. 16 000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 27. oktober 2015 Er det noen flere som har noen tanker eller erfaringer rundt denne siden? Bump bump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har du tatt direkte kontakt med Adobe for å høre? Når den var ny kostet den jo 5600-8000Anonymous poster hash: c5db1...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nei, jeg har ikke tatt kontakt med Adobe enda. På hjemmesiden deres er det iallefall helt umulig å finne Cs6 - man finner bare den nye CC-dritten som jeg ikke vil ha. Så da går jeg ut ifra at de har fjernet Cs6 og bare selger den nye CC nå. Rundt omkring på netter sier folk at man ikke kan kjøpe Cs6 fra de lengre, så jeg tviler... Tror du det er verdt å sende en mail og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor ikke bare nedlaste? Anonymous poster hash: 5ad5f...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 27. oktober 2015 Grunnen til at jeg vil trå til og kjøpe meg en egen, ordentlig kopi er fordi jeg for det første er lei av å drive å finne en god versjon hver gang jeg formaterer PCn (gjør det ca. hvert/hvert andre år) og er lei av å komme borti problemer med den piratversjonen jeg måtte ha. Den jeg sist hadde fikk plutselig for seg at dette var en såkalt "prøveversjon" og gikk ut etter ca. 1 år og 30 dager. I tillegg er dette et program som jeg bruker såppass ofte, og som jeg vet jeg kommer til å fortsette å bruke fremover. Derfor vil jeg kjøpe min egen versjon som jeg enkelt kan ha ut livet mitt, og som jeg kan ha god samvittighet for. Da vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Del Skrevet 27. oktober 2015 Er ikke verre enn å ta backup av filen og installere etter formatering, men fair enough Anonymous poster hash: 5ad5f...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Jeg prøvde å installere den forrige versjonen (muligens, bare muligens, ikke helt lovlig versjon ) på nytt men den tror fortsatt at dette var en prøveversjon som jeg har brukt opp. Så da må jeg isåfall ut å lete etter en annen brukbar versjon og det orker jeg ikke igjen! Tenkte jeg skulle oppdatere litt hva jeg har funnet ut idag! Jeg spurte på Adobeforumet (det var det eneste alternativet de ga meg, ingen emailadresse), og de linket meg til onlinebutikken i India. Og ja, du leste rett. Fikk "oversatt" prisen og det var ca. 8000,- for Photoshop Cs6 på den offisielle butikken(/den Indiske butikken, men går ut ifra at det blir ca. det samme uansett).Og på Fordelaktig.no er prisen 5000,- så det blir kanskje ikke et så sinnsykt hopp i pris likevel. Ikke skjønner jeg at den på Amazon kan være 16 000,- kroner, men jeg skal ikke kjøpe den uansett så det har ikke så mye å si.Det blir mest sannsynlig så jeg kjøper den på Fordelaktig.no så fort jeg får penger nok, så jeg kan oppdatere tråden når jeg gjør det, i tillfelle noen andre søker etter erfaringer med den siden.Redigert: glemte å nevne at jeg fant denne bloggen (som ser ut til å være en seriøs og oppdatert blogg) der hun samarbeidet med Fordelaktig.no en stund tilbake. Nok en liten pekepinn på at dette mest sannsynlig er en seriøs side. Endret 28. oktober 2015 av PaperFlower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 28. oktober 2015 #11 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg støtter deg med å kjøpe ting på den lovlig måten. Er mye enklere når det kommer oppdatering til de også. Slipper å leite etter en ny crack eller noe slikt tull.Jeg hadde nok tatt sjansen med siden du linket til og sett hvilken rettigheter du har ved bruk av PayPal og ikke få produktet du har betalt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå