Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tøff styrkeøkt på søndag har jeg idag vært veldig støl i hele kroppen, armer, rygg, mage, lats, rumpe, lår.... Ja omtrent overalt.

Blir nok å være like stiv i morgen.... Kan jeg /bør jeg trene? Styrke? Løpe? Idag hadde jeg ikke greidd en eneste pushup..... Eller bare varme opp og holde ut smertene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp! Like støl idag! Tips?

Skrevet

Jeg pleier å ta en økt yoga eller jogge meg en tur i rolig tempo på dager jeg er veldig stiv i hele kroppen. Det er døden å sitte i ro, da stivner alt.

Anonymous poster hash: 6425d...47a

• Liker 1
Skrevet

Stølheten er skade på muskelfibrene. Ta det med ro. Litt bevegelse kan gå, men stølheten er kroppen din som sier ifra at du skal slappe av! Heldigvis bygges muskelfibrene opp sterkere igjen, men for nå skal du helst slappe av.

Anonymous poster hash: a6ee7...d77
Gjest Overrasket
Skrevet

Har du akkurat startet med trening? Jeg hadde dratt tilbake til treningssenteret i dag for en kortere økt med andre øvelser enn sist gang. Rett og slett bare trent meg gjennom stølheten. Skal du hvile i flere dager hver gang du blir støl kommer du deg aldri over i en fase der du ikke blir generelt støl. 

Skrevet

Har du akkurat startet med trening? Jeg hadde dratt tilbake til treningssenteret i dag for en kortere økt med andre øvelser enn sist gang. Rett og slett bare trent meg gjennom stølheten. Skal du hvile i flere dager hver gang du blir støl kommer du deg aldri over i en fase der du ikke blir generelt støl.

Har trent noen mnd nå, men trente veldig annetledes på søndag(egenvekt i tufteparken), knallhardt! Er bedre nå, så blir en økt imorgen 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...