Gå til innhold

Gullkjole som gjest i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lignende kjole som denne http://www.miinto.no/p-529899-lekker-gullkjole

Jeg vurderer å bruke den i et bryllup jeg skal i neste år. Min kjole har litt mindre skimmer enn den på linken. Det jeg foreløpig har hørt, er at bruden tenker å ha hvit/kremhvit kjole. Går det da an å bruke gullkjole? 

Anonymous poster hash: 75bb0...272
Videoannonse
Annonse
Skrevet

innafor det!

Anonymous poster hash: d96c7...e8f
Skrevet

ikke en så lys en... ville valgt en i mørkere i såfall.

Anonymous poster hash: 09222...840
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Verken gullfargevalget eller fasongen passer seg i bryllup.

Dette ble mer «nattklubbkjole»

Anonymous poster hash: 72eaf...01f

• Liker 5
Gjest Citronella
Skrevet

Sommerbryllup? En slik kjole krever bare legger, og ikke strømpebukse. Med bra hår/make-up, og en enkel clutch er denne absolutt bra nok til et bryllup.

Nattklubbkjole? Den ser ikke jeg...

Skrevet

Sommerbryllup? En slik kjole krever bare legger, og ikke strømpebukse. Med bra hår/make-up, og en enkel clutch er denne absolutt bra nok til et bryllup.

Bare om man vil være festens mest tacky..

• Liker 3
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Verken gullfargevalget eller fasongen passer seg i bryllup.

Dette ble mer «nattklubbkjole»

Jeg skrev lignende kjole. Så det betyr ikke at den er prikk lik formen som den på linken :) Min egen mening er hvertfall at kjolefasongen på det bildet er både formelt nok og tekkelig til et bryllup.

Skrevet

Nattklubbkjole? Den ser ikke jeg...

Det er på slutten av våren. Så det skal nok gå fint med bare legger :) 

Skrevet
Den var ennå verre, ja. Den første var likevel ikke passende for bryllup.

Pleier folk å gå i korte og trange kjoler i bryllupene du er i?

Jeg har aldri sett noen i så kort kjole i bryllup... heldigvis :-)

Gjest Citronella
Skrevet

Den som TS linker til er ikke så kort. Og den har tekkelige ermer, og utringning. Man kan selvfølgelig klare å gjøre TS' kjole tacky også, med feil hår og make-up. Og ikke minst sko, veske og smykker. Med en slik kjole må man tone ned tilbehør. Men kjolen er fin. :)

Skrevet

For endte gang...Kjolen på bildet er ikke den jeg har. Det er kun en lignende. Dessuten har jeg spurt om fargevalget, ikke om formen på kjolen. 

Skrevet

For endte gang...Kjolen på bildet er ikke den jeg har. Det er kun en lignende. Dessuten har jeg spurt om fargevalget, ikke om formen på kjolen. 

Det skal mye til mhp fasongen av kjolen for at en gullkjole skal være akseptabelt i et bryllup. Formen på kjolen er derfor AVGJØRENDE for spørsmålet. Det er derfor dette med fasong debateres.

• Liker 2
Skrevet

Det skal mye til mhp fasongen av kjolen for at en gullkjole skal være akseptabelt i et bryllup. Formen på kjolen er derfor AVGJØRENDE for spørsmålet. Det er derfor dette med fasong debateres.

Men du er den eneste som debaterer om fasongen i motsetning til resten som har kommentert tråden. Så stor sannsynlighet for at de fleste synes kjolefasongen passer i bryllup :) 

Skrevet

Men du er den eneste som debaterer om fasongen i motsetning til resten som har kommentert tråden. Så stor sannsynlighet for at de fleste synes kjolefasongen passer i bryllup :)

Den fassongen i metall passer ikke i bryllup. 

Anonymous poster hash: 33fdf...574

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...