Gå til innhold

Blitt tynnere over natta..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres helt fjernt ut, men jeg har drevet å slanket meg i noen måneder (fjernt, ikke sant?), og har gått ned 8-9 kilo. Gikk lenge og ventet på å se resultater på kroppen og slikt, men greide det rett og slett ikke.

Da jeg våknet i dag, stusset jeg litt da jeg så meg selv i speilet. Tok en stund før jeg innså at jeg er blitt mye tynnere i ansiktet og smalere rundt livet.

Har ikke tenkt over det de siste ukene, så jeg føler ikke at det er placebo, men kan det være det? Lest noen steder på nettet at det kan ta en stund før kroppen kvitter seg med vann og fett, men jeg har jo gått ned i vekt disse månedene. Skjønner bare ikke greia. Ser jo tydelig forskjell over natta!  :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at du det først i dag og at ikke det nødvendigvis har skjedd noe magisk over natta?

Det er vanskelig å se seg selv klart. Jeg har selv gått ned nærmere 8 kg og føler jeg ser prikk lik ut. Gamle klær henger og slenger på meg men jeg ser fremdeles den samme gamle tjukkebolla i speilet, synes jeg. Jeg kan bare se de tingene som kan "måles" eller som er helt annerledes enn før. Hoftebein når jeg ligger på ryggen, kinnbein som vises osv, ting som er fysisk annerledes og som jeg ikke hadde i det hele tatt før. Men fett som er der nå som bare er mindre fett enn før, mage og slike ting, ser prikk likt ut for meg selv om jeg vet at det ikke er sånn. Det er vel fordi at det er samme kroppsdel, og samme utseende, bare i mindre skala og jeg ser det bare ikke. Vanskelig å forklare.

Anonymous poster hash: e70d4...720
Skrevet

Jeg har det på samme måte som anonym bruker i innlegg 2.

The foot feels the foot when it feels the ground.

Buddha, visstnok.
Skrevet

Hvor lenge var det du sov, sa du? 

Anonymous poster hash: 46dcb...d03
  • Liker 4
Skrevet

Dette skjer meg i blant også. Det vises også på vekten, men da har jeg bare mistet mye vann. :P

Anonymous poster hash: 81891...0c1
  • Liker 1
Skrevet

Det har nok bare tatt hodet ditt en stund å "oppdatere" seg på hvordan du ser ut nå. Jeg gikk ned 15 kilo for noen år siden, og selv om jeg gikk ned tre klesstørrelser og visste at jeg var blitt mye slankere, klarte jeg ikke å se noen særlig forskjell i speilet. Det tar litt tid å omstille kroppsbildet av og til!

Skrevet

Du har garanter hatt svoosj effekten. Det har skjedd med meg også. Cellene har tømt seg for vann. Du ser det på vekta også😊 Står mer om svosj effekten på fitnessbloggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...