AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Noen som er registrert der? Er det verdt pengene? Anonymous poster hash: cda8b...d00
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var medlem i noen mnd tidligere, men jeg syntes ikke det var verdt det. Du kan kun laste ned 10 dokumenter, og du aner jo ikke om det er eksakt det du leter etter før du faktisk har lastet det ned og brukt opp 1 av de 10. Helt ubrukelig spør du meg. Kanskje ok hvis du kun trenger dokumenter til ett fag. Anonymous poster hash: c77e5...945
gohege Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var det for noen år siden, og synes det var verdt det. Fant akkurat de oppgavene jeg ville ha på forhånd, men jeg sjekket beskrivelsene godt først. Jeg lastet i tillegg opp noen av mine egne oppgaver som førte til at jeg fikk en del poeng. Hvis du ikke vet eksakt tema på det du vil laste ned eller er usikker på selve oppgavebeskrivelsen ville jeg dog tenkt meg om et par ganger før jeg evt kjøpte medlemskapet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes absolutt det var verdt det - så fremt man bruker det riktig. Det er viktig å gjøre nøye research før man laster ned en oppgave. Jeg fikk aller mest ut av dokumentene studienett selv har opplastet. Dette var for det meste dokumenter relatert til skriftlig eksamen i norsk, type sjangerbeskrivelser, veiledninger/maler til ulike sjangre, eksempeloppgaver til ulike sjangre, hvordan man skriver en god kortsvarsoppgave etc. Dette er gull verdt og virkelig lurt å ta med seg til eksamen. Da jeg hadde skriftlig eksamen i norsk (både bokmål og sidemål) hadde jeg systematisert alt av dokumenter (mye fra studienett) i deltemaer, typisk "kortsvarsoppgave", "retorisk analyse", "artikkel", etc. Det var dermed lett å ta frem og anvende på eksamen. Ellers lastet jeg ned en del rapporter i kjemi. De fleste av disse var ubrukelige, så vær litt påpasselig før du laster de ned. Les tilbakemeldingene nøye. Enkelte var gode og ga meg noe inspirasjon, men ikke direkte nytteverdi. Anonymous poster hash: ef283...50a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes absolutt det var verdt det - så fremt man bruker det riktig. Det er viktig å gjøre nøye research før man laster ned en oppgave. Jeg fikk aller mest ut av dokumentene studienett selv har opplastet. Dette var for det meste dokumenter relatert til skriftlig eksamen i norsk, type sjangerbeskrivelser, veiledninger/maler til ulike sjangre, eksempeloppgaver til ulike sjangre, hvordan man skriver en god kortsvarsoppgave etc. Dette er gull verdt og virkelig lurt å ta med seg til eksamen. Da jeg hadde skriftlig eksamen i norsk (både bokmål og sidemål) hadde jeg systematisert alt av dokumenter (mye fra studienett) i deltemaer, typisk "kortsvarsoppgave", "retorisk analyse", "artikkel", etc. Det var dermed lett å ta frem og anvende på eksamen. Ellers lastet jeg ned en del rapporter i kjemi. De fleste av disse var ubrukelige, så vær litt påpasselig før du laster de ned. Les tilbakemeldingene nøye. Enkelte var gode og ga meg noe inspirasjon, men ikke direkte nytteverdi. Anonymous poster hash: ef283...50a Glemte noe: Det var også gode veiledninger til særemne. Dersom du går sisteåret er det helt klart verdt det. Anonymous poster hash: ef283...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå