Gå til innhold

BH trøbbel!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har BH størrelse mellom B og C, så de er vel normale sånn sett - men de strutter noe inni granskauen! Bruker vanlig BH, m spiler men uten noe puter eller fjas...Bruker også sportsbh'er, som holder dem ganske greit i en "nøytral" posisjon...Men føler meg ikke helt "vel"i en sportsBH alltid. Er det noen som vet om en BH som presser dem litt "tilbake"?????

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå til en skikkelig undertøysbutikk (ikke H&M, Lindex etc.) Der har de flere ulike modeller og kan finne en type BH som passer din kropp. De har også litt bedre peiling på hvordan Bh'ene bør sitte.

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen.... he he

Eneste problemet jeg har med bh´er er deres festeanordninger bak på ryggen som kan være en pine å hekte av..

Kurgan

Skrevet

Triumph har mange fine men akk så dyre bh`er.Men disse bh`ene har som regel en funksjon, om du skjønner hva jeg mener :roll:

På H&M finnes de som regel kun med push up/puter eller uten og thats it.

Gjest bigtits
Skrevet

triumph dyre????? de er jo billig de i forhold til hva du må ut med når du har tunge pupper i e-cup! Dessuten struttepupp, vætr kjempeglad de strutter, mine henger og er tuuuunge, dype røde merker i skuldrene og problemer med hudsopp under puppene.

Skrevet

Triumph` "super soft" serie anbefales på det sterkeste. Bh`en koster ca, 300 kroner, men det er puppene dine verdt, ikke sant ..... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm, jo da, skal vel ikke klage, men blir faktisk litt brydd når fremmede spør om jeg har silikon i puppa... :o synes ikke det er så festlig, og innbiller meg ofte at folk ser på dem og tenker silikon babe eller noe.. :hoho: Så er fortsatt på jakt etter den perfekte BH, Triumph kan vel være et godt forslag, bruker sports BH'ene deres,og er godt fornøyd med dem! Drømmen er skvise dem inn slik at de får en nøytral størrelse - de er liksom ikke giga heller, de strutter altfor mye! Prøver faktisk lute ryggen min for å skjule dem, er ikke akkurat vakkert det heller - hehe; her kommer jeg, ringeren i notre dame med pamela puppene :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

uff, alt folk har komplekser for... jeg tor VELDIG mange blir misunnelige på deg (deriblant jeg...) når du sier at puppene dine strutter for mye! jeg er altså bare 14 (har såklart ikke ammet eller slikt), og synes de er ALT for slappe.... men uansett, lykke til på bh-jakt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...