Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lett litt etter en app eller et nettsted å handle i butikken uten å ha ferdig satte menyer eller bare middagstips.

Jeg vil handle som om jeg var i butikken.

Denne siden ser ut til å lever det.

Har du brukt denne siden? Hva er din erfaring?

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det for første gang forrige uke og er fornøyd. Enkel og grei handleopplevelse. Veldig praktisk å kunne hente på den lokale bensinstasjonen. Jeg kjøpte vanlig mat, forresten, ikke middagsmenyer. Handler der gjerne igjen.

• Liker 1
Skrevet

Syns dette bør bli i det minste et tilbud i de aller fleste kommuner.

Skrevet

Veldig misfornøyd med kolonial.no, de har meget begrenset vareutvalg og det er ofte utsolgt for varer. Vil nok aldri bruke de igjen. Har brukt retthjem.no, og det fungerer mye bedre!

Anonymous poster hash: 78ff5...78c
Skrevet

Vi handler fra dem ca hver uke. De siste ukene har de også fått et mye bedre vareutvalg og vi er svært fornøyde. Deriblant har de nå fått avtale om ferskvarer, og jeg gleder meg til å prøve dem når vi får tilsendt mat fra dem i morgen. :)

Vi bruker hjemlevering siden vi ikke har bil. Handler forøvrig heller ikke middagsmenyer, handler kun helt vanlige varer. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med nettstedet, men på generelt grunnlag minner dette meg om et tilbud flere av våre lokale nærbutikker har hatt siden 70-tallet.

Kundene ringer butikken med handlelisten, og så blir det kjørt ut i løpet av torsdag ettermiddag.

Dette var, og er, et veldig nyttig tilbud til mange, spesielt for eldre og bevegelseshemmede, og jeg vet at det er mange fra denne gruppen som benytter seg av et slikt tilbud.

Så lenge vareutvalget er godt nok, slik det er i butikkene, vil jeg tro at et slikt tilbud vil være til stor nytte for mange.

Anonymous poster hash: 9b614...fd6
  • Liker 3
Gjest Gemini7
Skrevet

Jeg har brukt kolonial i blant og har vært fornøyd. Vareutvalget deres har blitt mye bedre de siste ukene etter at de har fått til samarbeid med leverandører av fersk fisk/kjøtt (som strøm-larsen f.eks). 

Grei pris, noe over Rema 1000, dog ferskvarene så ganske dyre ut da jeg sjekket. Et godt tjenestetilbud for alle med lite tid/mulighet til å gjøre storhandel selv!

Lettvint å bestille på nett og få det på døra. Bakdelen er at du må ha klart for deg alt du trenger før bestilling, hvis ikke må du uansett ekstraturer på butikken. Og bestillingen må legges inn dagen før/noen dager i forveien, så gjelder å ha litt oversikt over skapene før du plutselig trenger noe samme dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...