Gå til innhold

Hvorfor tok jeg ikke sjansen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig fjortisgreier sikkert, men jeg sitter å er så bitter på meg selv for at jeg idag ikke tok sjansen å bare spurte om han ville treffes.

Jeg jobber i butikk, og ca en time før stengetid kommer det en fyr inn, tenkte ikke så mye over det først, så kom han bort å spurte om hjelp. Da la jeg merke til hvor kjekk han var, og vi begynte selvfølgelig å prate. Begge smilte, og jeg tror begge merket en kjemi da begge ble litt nervøse og glemte litt hva vi skulle si og egentlig sto å klødde oss i hodet mens vi så på hverandre...

Når han hadde funnet det han ville ha og betalt og alt sånt, så sa vi hade og av en eller annen grunn sa jeg "vi snakkes da" i det han gikk. Jeg tror han hørte det, siden han snudde seg og smilte å spurte om jeg sa noe. I panikk sa jeg bare at nei, jeg tror jeg bare sa hade. Så smilte vi skikkelig begge to, han snudde seg og gikk. Jeg tror han ble litt fjern av samtalen, fordi han begynte å gå innover i senteret og surret litt rundt når han egentlig skulle gå ut.. Jeg så han at så etter meg når han gikk forbi butikken igjen, jeg så han, men han så ikke meg fordi jeg sto litt bak..

Hvorfor spurte jeg ikke bare om han ville treffes?? Hvorfor?!

Jeg er så oppgitt og klarer bare tenke på han og at jeg aldri ser han igjen... :( What to do??

Anonymous poster hash: 66c2c...280

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Nå krysser vi alle tær og alle fingre, for at han tenker akkurat det samme, og så dukker han opp igjen i morgen og spør deg ut! Så går dere på date, og en date blir til to, og tre og hundre, og så blir dere forlovet, gift får 3 barn og lever lykkelig i alle deres dager. 

Jeg har krysset mine! :sjenert:  :rolleyes:

Edit: Jeg mener: Han må jo bare ha kjent det samme!? Åh, jeg håper sånn! 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Nå krysser vi alle tær og alle fingre, for at han tenker akkurat det samme, og så dukker han opp igjen i morgen og spør deg ut! Så går dere på date, og en date blir til to, og tre og hundre, og så blir dere forlovet, gift får 3 barn og lever lykkelig i alle deres dager.

Jeg har krysset mine! :sjenert::rolleyes:

Edit: Jeg mener: Han må jo bare ha kjent det samme!? Åh, jeg håper sånn!

Åh, sommerfugler i magen og jeg skulle så ønske jeg visste navnet han eller noe, hva som helst for å få en sjanse til 😳😳😳 Søren altså... Tenk om han ikke kommer tilbake...

Tusen takk rainstorm ❤❤❤

Gjest supernova_87
Skrevet

Åh, sommerfugler i magen og jeg skulle så ønske jeg visste navnet han eller noe, hva som helst for å få en sjanse til Søren altså... Tenk om han ikke kommer tilbake...

Tusen takk rainstorm ❤❤❤

Jeg har nesten litt sommerfugler i magen på dine vegne! Men når han ble like tullete, og han vet at du umulig kan finne ham igjen, må ikke han bare ta tak i det og finne DEG igjen!? 

Hold meg oppdatert da du! ❤❤

Skrevet

Jeg har nesten litt sommerfugler i magen på dine vegne! Men når han ble like tullete, og han vet at du umulig kan finne ham igjen, må ikke han bare ta tak i det og finne DEG igjen!?

Hold meg oppdatert da du! ❤❤

Får håpe da, men ikke for mye 😄😄 hvor stor er sjansen liksom? Det var bare noe spesielt, ordentlig øyekontakt hele tiden, og hvorfor i alle dager sa jeg "vi snakkes da"? Og hvorfor snudde han seg, kg spurte om jeg sa noe? :O Blir surrete her!! Haha

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvorfor du sa "vi snakkes da"? Fordi du har lyst til at dere skal snakkes vel! :fnise:  Er ikke hjernekirurgi akkurat det spørsmålet. Kanskje underbevisstheten din ga deg en god sjanse til å be ham ut. Tenk om han sitter i sin sofa og tenker nå: "Hvorfor spurte jeg ikke henne ut når jeg snudde meg for å spør om hun sa noe!?" :bond:

:krangle: Wæææææææ. 

... Jeg tror jeg skrur på Disneychannel i stedet for ass, livet ekke bra nok.  :glare:

Skrevet

Hvorfor du sa "vi snakkes da"? Fordi du har lyst til at dere skal snakkes vel! :fnise: Er ikke hjernekirurgi akkurat det spørsmålet. Kanskje underbevisstheten din ga deg en god sjanse til å be ham ut. Tenk om han sitter i sin sofa og tenker nå: "Hvorfor spurte jeg ikke henne ut når jeg snudde meg for å spør om hun sa noe!?" :bond:

:krangle: Wæææææææ.

... Jeg tror jeg skrur på Disneychannel i stedet for ass, livet ekke bra nok. :glare:

Ikke få meg mer nyskjerrig da 😂😂😂 Jesus... Jeg går på veggen!! Tenk om jeg aldrk ser han igjen?!!! 😅😅😅😅

Skrevet

Og jeg tror seriøst at han vurderte det og, når han snudde seg, for han var skikkelig "du sa noe, hørte du sa noe"... Jeg var jo rød som en tomat å bare "neeei sa bare hadet" Doh!!!!!

Skrevet

Og jeg er ganske sikker på at han hørte hva jeg sa, for vi var flau begge to :P

Gjest supernova_87
Skrevet

Han MÅ bare! 

Det verste her er at han har jo muligheten til å gjøre det om 5 dager, men for deg vil hver eneste dag være en dag nærmere at "Nå kommer det i alle fall ikke å skje!"! 

Skrevet

:rodmer:

Håper at han kommer tilbake! :D

Anonymous poster hash: f08b3...03b
Skrevet

Han MÅ bare!

Det verste her er at han har jo muligheten til å gjøre det om 5 dager, men for deg vil hver eneste dag være en dag nærmere at "Nå kommer det i alle fall ikke å skje!"!

Jeg må jo innrømme at jeg er realistisk, og tenker at det ikke kommer til å skje uansett :P Vurderer seriøst en annonse på fb som kan bli delt så jeg finner han 😂😂 søren at jeg ikke tok sjansen, og heller ble avvist. Haha

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg må jo innrømme at jeg er realistisk, og tenker at det ikke kommer til å skje uansett :P Vurderer seriøst en annonse på fb som kan bli delt så jeg finner han søren at jeg ikke tok sjansen, og heller ble avvist. Haha

Hahha! Jeg hadde tenkt til å foreslå at du i verste fall kunne gjøre noe sånt! Men det kan slå ut litt feil da! 

Nei, jeg slår et slag for at du kan være urealistisk i alle fall i en dag!  :vin:  :ol:  :icon_lol:  :romeo:  :bolledeig:

Skrevet

Se etter tråder som omhandler dette!

"Søt kassadame, hvorfor spurte jeg henne ikke ut???" 

*håper han kommer innom igjen, så du kan be han ut*  :roll:

• Liker 1
Skrevet

Hahha! Jeg hadde tenkt til å foreslå at du i verste fall kunne gjøre noe sånt! Men det kan slå ut litt feil da!

Nei, jeg slår et slag for at du kan være urealistisk i alle fall i en dag! :vin::ol::icon_lol::romeo::bolledeig:

Åhååhhåhå!!! Magen vrir seg i ønsketenkning 💃💃💃 Tenk om han var den ene.....

Skrevet

Se etter tråder som omhandler dette!

"Søt kassadame, hvorfor spurte jeg henne ikke ut???"

*håper han kommer innom igjen, så du kan be han ut* :roll:

Den skjønte jeg ikke helt?

Gjest supernova_87
Skrevet

Åhååhhåhå!!! Magen vrir seg i ønsketenkning Tenk om han var den ene.....

Om han er den eneste ene, så kommer han i alle fall tilbake! (Men jeg tror ikke på noe sånt "den ene" greier.) Men krysser uansett alt for at det skjer!  :danse:

Tror Ms.Sommerfugl skrev som at han ville legge ut en lignende tråd ;-) 

Skrevet

Om han er den eneste ene, så kommer han i alle fall tilbake! (Men jeg tror ikke på noe sånt "den ene" greier.) Men krysser uansett alt for at det skjer! :danse:

Hehe, takk for kryssende fingre 😊😊😊

Åja, takk sommerfugl 🌞🌞 Får være ekstra våken!

Skrevet

Den skjønte jeg ikke helt?

Om han er den eneste ene, så kommer han i alle fall tilbake! (Men jeg tror ikke på noe sånt "den ene" greier.) Men krysser uansett alt for at det skjer!  :danse:

Ja, det er det jeg mente :) 

Har jo sett det ved et par anledninger her på forumet, faktisk.

Gjest supernova_87
Skrevet

Hehe, takk for kryssende fingre

Åja, takk sommerfugl Får være ekstra våken!

Haha! Nå tipper jeg du sitter med en sånn følelse: "La det bli i morgen! Tiden kan ikke gå fort nok! ÅÅÅÅÅ! Bli i morgen daaa for faen!" Fordi først da kan du finne ut om han kanskje kommer innom.  :fnise:  :laugh:  :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...