Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Hver gang jeg åpner Opera får jeg denne beskjeden "The history file is corrupt and will be cleared".. altså veldig irriterende at det kommer opp hver eneste gang. hvordan kan jeg få det vekk?
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Ser ut som disken din er litt "kræsj". Det du kan prøve på er å slette ../programdata/opera. (Da bør du exportere bookmarksene dine så de ikke forsvinner). For å få fram programdata-mappen (som ligger under Documents and settings/brukernavn/...osv må du vise skjulte filer. Hvordan du gjør det vises her: her
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Vet du hva gjest.. det der skjønner jeg ingenting av. det kan ikke hjelpe å avinstallere opera og installere det på nytt igjen? Når jeg er inne på msn og vil lese nye mail så er det bare å klikke på "inboks", men da kommer jeg jo automatisk inn på IE. du vet vel ikke hvordan jeg kan få forandret den innstillingen?
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Vet du hva gjest.. det der skjønner jeg ingenting av. det kan ikke hjelpe å avinstallere opera og installere det på nytt igjen? Når jeg er inne på msn og vil lese nye mail så er det bare å klikke på "inboks", men da kommer jeg jo automatisk inn på IE. du vet vel ikke hvordan jeg kan få forandret den innstillingen? Nei, cache-filene ligger under programdata/opera. Du kan prøve tools-preferences - history and cache. Huk for "empty on exit". Ulempen er jo at du sletter alt av historie hver gang du lokker den, jeg er ikke helts sikker på at det vil funke heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå