Gjest dvdvdvd Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 jeg driver og laster ned en dvd film fra nettet., en img fil.. når jeg drar filen inn i windows media player så ser jeg at bildet er snudd opp ned... er filen skada da? eller går d an å fixe d på en eller annen måte?
Gjest Hacker Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Har du lastet ned de riktige codecsene? Mulig du mangler disse. Eller kansje rett og slett instillingene dine for skjerm er skrudd ned? Sistnevnte sjekker du i kontrollpanelet selv under skjerm - instilling - feilsøking. Eller andre instillinger. Når det gjelder Codecs så anbefaller jeg "Tsunami filter Pack 3.9.9" som du enkelt finner ved et søk på Google. For all del ikke last ned flere codecpacks enn Tsunami (om du velger denne), da det kan gjør emy skade på maskinen. Pass på at du laster ned 3.9.9 versjonen da denne er den nyeste.
Gjest Mulle mekk Skrevet 29. september 2004 #3 Skrevet 29. september 2004 Hehe.. Joda det kan være codec du mangler, meen det er slik at selskapene selv legger ut kopier av sine egene produkter og da er det ofte at bildet er snudd oppned. Det er også andre småfix de gjør med filene for å få folk til å gi opp å lastened fra nettet. Det er heller ingen problem å rette opp feks en film som står på hodet uten å snu skjermen. ACE mega codecpack, er et mycket bra alternativ. Det er den eneste du trenger og den støtter ALT Da kan du bare med et klikk velge mellom orginal eller flipped picture. Jeg har brukt denne i flere år og har aldri opplevd å mangle noen codecs. etter install, dukker det opp 2-3 røde baller vedsidenav klokka og da er det bare, høyreklikk og uninstall disse. codecspakken støtter også textfiler, noe som er kjekt å ha. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå