AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har likt en på jobben nå i over tre år og vi er nylig blitt single begge to. (Følelsene mine for han gikk på en måte "i dvale" mens jeg hadde kjæreste). Jeg har nå en stund spurt om han vil finne på noe sammen. Ikke noe masing. Han sier kanskje, han er opptatt osv. Jeg vet han har vært opptatt når han har sagt det, synes bare det er rart hvis han liker meg at han ikke kan finne litt tid til meg. Vi har småflørta litt, på meg virker det sånn hvertfall. Føler meg helt forferdelig nå. Har likt han så lenge og tror jeg må gjøre noe nå. Hva tenker dere. Kan jeg bare si at jeg liker han? Hvis du hadde vært han, hvordan hadde du ønsket jeg skulle gjøre det? Føler jeg bare må få et litt klarere svar nå, uansett hva det er. Jeg vet det kan bli kjipt på jobben en stund, men den er jeg klar for. Håper noen kan hjelpe! Anonymous poster hash: e9e9a...11c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Si det Menn liker å få ting i klartekst. Anonymous poster hash: edf1e...061
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Men hvordan liksom? Noen idéer? Blir så stressa...Anonymous poster hash: e9e9a...11c
Testosteron Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har nå en stund spurt om han vil finne på noe sammen. Ikke noe masing. Han sier kanskje, han er opptatt osv. Jeg vet han har vært opptatt når han har sagt det, synes bare det er rart hvis han liker meg at han ikke kan finne litt tid til meg. Anonymous poster hash: e9e9a...11c Det er jeg enig i. Hvis han hadde vært interessert, så hadde han ikke sagt nei hver gang du tar initiativet, så jeg hadde ikke sagt det til ham at jeg var interessert. Han er nok ikke interessert i deg
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Det er jeg enig i. Hvis han hadde vært interessert, så hadde han ikke sagt nei hver gang du tar initiativet, så jeg hadde ikke sagt det til ham at jeg var interessert. Han er nok ikke interessert i deg Er det jeg er redd for... Kommer til å føle meg så dum...Anonymous poster hash: e9e9a...11c
Testosteron Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Er det jeg er redd for... Kommer til å føle meg så dum...Anonymous poster hash: e9e9a...11c Dessuten kommer du til å skyve ham fra deg
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg vet ikke hvor ille det hadde vært, alt er veldig kjipt allerede. Har jo opplevd verre, men ikke mye. Å like han så utrolig mye uten å få noe utløp for følelsene er veldig vanskelig. Greia er også at jeg tror dette kommer til å ødelegge eventuelle fremtidige forhold jeg går inn i. Så er veldig vanskelig...Anonymous poster hash: e9e9a...11c
Gjest gjestvest Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Når han sier " Kanskje, jeg er opptatt ", er ikke dette positivt. Spør du mer nå vil det bli ansett som mas. Forteller du hva du føler på dette stadiet vil du virke desperat med tanke på det han allerede har svart.. Med tanke på at han nylig har blitt singel ville jeg avventet litt, sett an situasjonen. Det er gjerne også slik at når en nylig har blitt singel vil en ha avstand, puste litt. Dette gitt situasjonen en nylig har lagt bak seg. Endret 26. oktober 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Vet ikke om jeg kan kalle det nylig. Er over 6mnd siden, husker ikke helt. Jeg burde kanskje heller pine meg selv litt lenger da. Vente og se? Hadde ikke tenkt å spørre mer. Det siste han sa var at han skulle overraske meg, syns det er litt rart og si hvis han ikke har tenkt å komme.Anonymous poster hash: e9e9a...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå