AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Noen som har erfaringer med denne nettsiden? Vil kjøpe Epok snus, de har kun lime og mint her jeg bor og vil prøve lakris. Anonymous poster hash: c8dbe...5d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: c8dbe...5d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Ingen erfaringer med snusbutikken.no. Men har prøvd epok lakris (kjøpt i Sverige) den er god men veldig sterk. Mye sterkere enn annen epok (blåbær tror jeg det var )Anonymous poster hash: feebf...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Men kan jeg kjøpe det fra nettet tror du? Anonymous poster hash: c8dbe...5d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg tror det er noe sketchy med Epok. Jeg har snust i fem-seks år, prøvde Epok for et års tid siden og fikk et groteskt, svært sår i tannkjøttet etter bare noen dager med den snusen. Syns også den var veldig sterk, sved når jeg hadde den under leppa. (Prøvde mint og lakris, mint var litt bedre enn lakris, men fremdeles sterk). Anonymous poster hash: aea4c...04e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Jeg tror det er noe sketchy med Epok. Jeg har snust i fem-seks år, prøvde Epok for et års tid siden og fikk et groteskt, svært sår i tannkjøttet etter bare noen dager med den snusen. Syns også den var veldig sterk, sved når jeg hadde den under leppa. (Prøvde mint og lakris, mint var litt bedre enn lakris, men fremdeles sterk).Anonymous poster hash: aea4c...04e Jeg fikk også et sår i tannkjøttet etter noen dager med Epok Mint snusen. Dette har ikke skjedd med Lime (men nå har jeg bare snuset en-to bokser av den). Mint snusen er ufattelig sterk, forstår ikke at noen greier å ha den under leppa. Anonymkode: d2e70...493 1
Lady87 Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 (endret) heijeg har handlet på denne nettsiden, og er kjempe fornøyd. varene kom fort har ikke prøvd lakris ,men har prøvd mint, lime og melon.. mint er helt klart min favoritt har ikke opplevd å få sår i munnen av snusen, har snust noen titalls bokser av denne sorten men dette er jo min erfaring. Endret 13. november 2015 av Lady87 skrivefeil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå