minister-mio Skrevet 28. oktober 2015 #21 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg har øvd en del på det å kjøre "feil". Altså at kjørelæreren ikke sier noe når jeg er i kollektivfilen. Også venter han til jeg finner det ut selv. Har ikke gått for denne fellen enda Har funnet det ut selv ganske fort, altså at jeg planlegger å kjøre i høyre, men så ser jeg "nei det er kollektiv" også endrer jeg planen i hodet. En gang ba han meg kjøre ut i kollektivet, selv om at jeg sa "men det er jo kollektiv". Da satt vi å kranglet, han sa "nei det er det ikke, bytt fil". Så etter mye om og men så byttet fil (han tok i rattet!) og da sa han "du, du vet det er kollektivfelt ja?" De bruker jo å "lure" oss slik, slik at vi kan vise hva vi gjør for å rette det opp Altså at du sjekker speil og blindsone før du skifter fil hvis du ligger feil f.eks. Har også prøvd seg på å si "kjør til høyre" også er det påbudt venstresving, også følger jeg skiltet så roper han "Jeg sa høyre!!!!". Så da må jeg si "det er påbudt venstresving", for han tror jeg gjorde en feil og ikke hørte det han sa. Altså at jeg gjorde rett ved et uhell. Har prøvd å lure meg flere ganger, men går aldri på den. En gang så ante jeg ikke hvor jeg skulle, han sa ingenting, satt der med hendene i kryss og sa "jeg venter bare på at du skal gjøre en feil, slik at jeg kan ta deg på det!". Da var han så sinna for at jeg ikke gjorde noen feil, og han prøvde å lure meg hele tiden. Hadde to dobbelt timer to dager på rad. Hele dagen før prøvde han å lure meg, få meg til å gjøre feil slik at jeg kunne rette det opp igjen. Så han bare satt der å surmulte, nektet å si "høyre, venstre" eller skilt. I starten av timen gjorde han det, men etter flere dårlige forsøk på å lure meg så ble han sinna. Bare satt der med hendene i kryss, så jeg skjørte en veg jeg kjente og tilbake til kjøreskolen. Siste sterkningen inn til kjøreskolen er det kollektivfelt og en ganske rolig veg. Så jeg kjørte over med vilje og sa "ups, jeg kjørte vist feil, hjelp hva skal jeg gjøre, jeg får panikk!". Da rakk han bare tunge til meg. Fortsatt sinna fordi han ikke klarte å lure meg Har hørt at noen sensorer har prøvd å lure eleven. Som det å forlate bilen ved en butikk og si "parker mens jeg inne", også parkerer eleven også får de stryk, for du har ikke lov til å kjøre uten noen som har hatt førekortet i 5 år sammenhengende og fylt 25 år. Også hørt at det å gjøre det slik ikke er lov. Men kjørelæreren har ikke klart å lure meg enda ihvertfall ts Anonymous poster hash: b4dd2...cc5 Og du byttet ikke kjørelærer fordi? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #22 Skrevet 28. oktober 2015 Han som hadde oppsummeringskurset sa at dette bør man absolutt ikke gjøre... Å sitte der å forklare hva du gjorde feil.. De ser jo om du virkelig gjør en feil om å om igjen... tsAnonymous poster hash: 2a6ec...b95Åja kjørelæreren min sa i alle fall at det burde man gjøre. Men da får du bare gjøre sånn som du har lært. Anonymous poster hash: 90231...29f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå