Gå til innhold

Krabbeklør - SÅ lite mat og SÅ dyrt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker krabbekjøtt og pleier å kjøpe fylte krabbeskjell og har avokado, loff og salat til. Det følger ofte med en krabbeklo i det fylte kjøttet. Veldig godt, men kjøttet i kloen fyller ikke munnen halvfull engang. Ser at det finnes egne pakker hvor man kan kjøpe rundt 10-12 krabbeklør til over hundre kroner. Mulig jeg er dum, men jeg forstår ikke helt hvordan dette skal overhode mette noe? Og det er vel ikke verdt den prisen? Kan noen forklare meg? 

Anonymous poster hash: 65db2...854
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Tja ... det er vel akkurat like logisk eller ulogisk som trøfler, østers og fin kaviar. Ville du forsøkt å spise deg helt mett utelukkende på østers?

Skrevet

Tja ... det er vel akkurat like logisk eller ulogisk som trøfler, østers og fin kaviar. Ville du forsøkt å spise deg helt mett utelukkende på østers?

Nå liker jeg ikke østers, så jeg ville nok neppe spist meg mett eller spist noe av det i det hele tatt. 

Jeg forstår hvor du vil, men jeg ser ikke på krabbekjøtt på samme måte som kaviar eller trøfler. Jeg synes ikke det kan sammenlignes / likestille det. 

Skrevet

Krabbe er best når de er fanget selv, nykokt og ikke helt iskald. Loff, majones og champagne. Nam!

Anonymous poster hash: db823...1d7

Skrevet

Krabbe er best når de er fanget selv, nykokt og ikke helt iskald. Loff, majones og champagne. Nam!

Nå ble jeg sulten på krabbe igjen. Og høres ekstra godt ut med den beskrivelsen du gir. Skulle ønske jeg både kunne og turde fange krabber selv! :D Men hva tenker du om krabbeklør? Er det litt oppskrytt for oss som ikke fanger selv kanskje? Hadde vært gøy med din mening om dette også! :) 

ts 

Skrevet

Nå ble jeg sulten på krabbe igjen. Og høres ekstra godt ut med den beskrivelsen du gir. Skulle ønske jeg både kunne og turde fange krabber selv! :D Men hva tenker du om krabbeklør? Er det litt oppskrytt for oss som ikke fanger selv kanskje? Hadde vært gøy med din mening om dette også! :)

ts

Krabbeklør er godt, men jeg kan godt forstå at du reagerer på prisen. Jeg er så heldig at jeg slipper å betale for dem. Uansett er det mer smak i det mørke kjøttet i skallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...