AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er en type som som har lyst til å nedlegge en masse damer. Hvilke tips vil dere deilige søte damer gi meg? Anonymous poster hash: 1ec9e...b72
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Forstår du poster på kvinneguiden for å provosere, men tipset må være at kvinner ikke bare er lette å lure, men at de liker å lure seg selv. Dette er ikke ment for å rakke ned på kvinner, menn er sikkert like lettlurte, men nå er det damer han skal nedlegge. Anonymous poster hash: 278f8...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Om du ikke har klart å nedlegge mange damer allerede, så er du ingen player. Det er ikke noe du kan bli - det er noe du er. Finn deg heller en jente, og behandle henne pent, så har du fri tilgang på sex resten av ditt liv Anonymous poster hash: 6a06c...2be 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Om du ikke har klart å nedlegge mange damer allerede, så er du ingen player. Det er ikke noe du kan bli - det er noe du er. Finn deg heller en jente, og behandle henne pent, så har du fri tilgang på sex resten av ditt liv Anonymous poster hash: 6a06c...2be Hvorfor bare 1 jente? Anonymous poster hash: 1ec9e...b72
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor bare 1 jente? Anonymous poster hash: 1ec9e...b72 Da vet du hva du har og det kan til og med være ganske hyggelig også. Damer som blir godt tatt vare på, er veldig ofte veldig generøse. Og siden du faktisk må spørre på KG etter tips til å bli en player, så er du ingen playerkandidat Så om du skal få sex på fast basis, så bør du finne deg en dame, og holde veldig godt på henne. Anonymous poster hash: 6a06c...2be
Cathrine88 Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tror det kan hjelpe å ha utseende som en ung Johnny Depp, intelligens som Magnus Carlsen og selvsikkerhet som James Bond. 6
Bimini Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Skaff deg en oppdragelse Endret 26. oktober 2015 av Bimini 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 "Hei kan jeg playe deg *wink wink*" Alle damene går garantert på den Anonymous poster hash: f2290...320 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Da vet du hva du har og det kan til og med være ganske hyggelig også. Damer som blir godt tatt vare på, er veldig ofte veldig generøse. Og siden du faktisk må spørre på KG etter tips til å bli en player, så er du ingen playerkandidat Så om du skal få sex på fast basis, så bør du finne deg en dame, og holde veldig godt på henne. Anonymous poster hash: 6a06c...2be Går det an å være en wannabeplayer? Anonymous poster hash: 1ec9e...b72
Gjest Overrasket Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Player er så 2005. Det oser langt mer stil av å være kurtiseringens mester. Sats heller på eleganse og sjarm for å kunne tiltrekke deg noen få men skikkelig bra kvinner. Det forutsetter gammeldagse og glemte kunster, men ingenting kler en virkelig mann bedre.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg føler at de mennene jeg vet om som har nedlagt masse damer, de har noe ekstra ved seg, en slags "x-faktor", som ikke er noe man bare kan lære seg til om du forstår hva jeg mener? Jeg vet om en som langt ifra ser ut som noen Brad Pitt, men som av en eller annen grunn klarer å få med seg (fine) damer hjem både titt og ofte. Han har mista håret, har ingen utdannelse, leier leilighet osv, men han får seg damer i fleng alikevel. Anonymous poster hash: 67529...bef
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Player er så 2005. Det oser langt mer stil av å være kurtiseringens mester. Sats heller på eleganse og sjarm for å kunne tiltrekke deg noen få men skikkelig bra kvinner. Det forutsetter gammeldagse og glemte kunster, men ingenting kler en virkelig mann bedre. Signert! Kurtiseringens mester. Konge! Anonymous poster hash: 1ec9e...b72
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg føler at de mennene jeg vet om som har nedlagt masse damer, de har noe ekstra ved seg, en slags "x-faktor", som ikke er noe man bare kan lære seg til om du forstår hva jeg mener? Jeg vet om en som langt ifra ser ut som noen Brad Pitt, men som av en eller annen grunn klarer å få med seg (fine) damer hjem både titt og ofte. Han har mista håret, har ingen utdannelse, leier leilighet osv, men han får seg damer i fleng alikevel. Anonymous poster hash: 67529...bef Anonymous poster hash: 1ec9e...b72 1
Zienna Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Oppmerksomhet! Ikke for mye, ikke for lite. Ikke altfor seriøst, men med humor å glimt i øyet. Vær trygg på deg selv, og damene faller
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #15 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor hige etter å være player ? For å få sex ? Sex kan du få mer av om du har en kjæreste. For å få status ? Playing gir IKKE status blandt andre enn gutter under 25 år. For å bli en "alfahann" og populær blandt damene ? Helt ærlig, tror du noen kvalitetsdamer vil se på deg som en kvalitetsmann ? NOPE For å bli siklet etter? Du får revurderde sannsynligheten for at noen sikler etter kjønnsykdommer. Bli gjerne en player om du vil det, men når du sitter der middelaldrene og ingen kvinner vil ta i deg fordi du har vært så skitten og lett på tråden og savner ei du får emosjonell støtte fra og som står med deg i tykt og tynt, ofrer alt for deg når du ligger på sykesenga stygg som et helvete osv, ja da kommer du til å innse hvor dum og ekkel du har vært. Anonymous poster hash: 2fa6e...868 2
Solstek Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 Jeg er en type som som har lyst til å nedlegge en masse damer. Hvilke tips vil dere deilige søte damer gi meg?Anonymous poster hash: 1ec9e...b72 Flørt mye, kroppskontakt, vennlige kyss når hennes venner eller felles venner er til stede.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Jeg tror det kan hjelpe å ha utseende som en ung Johnny Depp, intelligens som Magnus Carlsen og selvsikkerhet som James Bond. Ser du er ute på vift igjen med å påpeke selvfølgeligheter, du er populær blant retardsa. Anonymkode: 8a1df...012
Cuntzilla Skrevet 1. november 2015 #18 Skrevet 1. november 2015 Vanskelig å skulle gi noen velfungerende råd, de som er gode på sjekking har ofte en liten "je ne sais quoi", det er noe med karisma og utstråling. Så bør du se noenlunde bra ut, være selvsikker, underholdende, litt kjapp i replikken osv. Ha sosiale antenner rett og slett. Det er mer en treningssak enn noe du bare kan bli gjennom å lese et par tips på nettet.Men skal du ha noen grunnleggende råd (som du ikke kommer noen vei med om du ikke har det i deg å nedlegge damer), så ville jeg gått for å være litt original iallefall, finn på bedre komplimenter enn "du er sexy" og en bedre start på samtalen enn "hva gjør du her da" eller "hva jobber du med/studerer du". Si at du digger skoene hennes, og spør hva hun liker best av Star Trek og Star Wars. Den siste var litt nerd da, se an ditt publikum først. Igjen noe du trenger disse berømte sosiale antennene for å gjøre.. Uansett, spør om noe hun har en mening om, som er interessant å diskutere. Finn på et dilemma eller noe å spørre om råd om som får i gang en samtale.Et typisk tips er vel å gjøre dette hundre ganger og akseptere at du feiler på de nittini første, for det er som sagt en treningssak.
Cathrine88 Skrevet 1. november 2015 #19 Skrevet 1. november 2015 Ser du er ute på vift igjen med å påpeke selvfølgeligheter, du er populær blant retardsa. Anonymkode: 8a1df...012Takk, jeg liker å gi lett gjennomførbare råd til wannabeplayere. Verden trenger flere av dem. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #20 Skrevet 6. november 2015 Player er så 2005. Det oser langt mer stil av å være kurtiseringens mester. Sats heller på eleganse og sjarm for å kunne tiltrekke deg noen få men skikkelig bra kvinner. Det forutsetter gammeldagse og glemte kunster, men ingenting kler en virkelig mann bedre. Dette. Det beskriver så inderlig bra hva som er attraktivt. Playere er slummen, litt som luddere i kvinneverden. Jeg ville aldri rørt en player. Anonymkode: 5114f...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå