Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til ferdig laget adventskalender for voksne? Tenker på sånn som nille hadde med alle glassenglene i, eller den fra Body Shop o.l.

Både til kvinne og mann :)

Anonymous poster hash: e4cef...e31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på 

Anonymkode: 0a7c2...bfe

Skrevet

I fjor hadde jeg neglelakk-kalenderen til Ciaté. For meg som aldri går uten neglelakk så passet den perfekt :) 

• Liker 1
Skrevet

Flaxlodd-kalenderen er kul :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant en oversikt over mange fine her

Ellers har jeg sett sjokoladekalendere fra Pascal, Summerbird (Summerbird's utsalg og Gutta på Haugen), Lindt (Paleet og Drops på Sandvika storsenter) og Lakriskalender (Johan Bürlow, Machmann Skøyen og Gutta på Haugen). 

Tekalender

Skrevet

I fjor hadde jeg neglelakk-kalenderen til Ciaté. For meg som aldri går uten neglelakk så passet den perfekt :) 

Hvordan var kvaliteten på neglelakkene? Og var det mye forskjellige farger? Hadde lyst å kjøpe denne, men leste noen dårlige erfaringer ang dette. :)

Skrevet

Hvordan var kvaliteten på neglelakkene? Og var det mye forskjellige farger? Hadde lyst å kjøpe denne, men leste noen dårlige erfaringer ang dette. :)

Litt både og. Fikk god variasjon på fargene, samt noe glitter og annet pynt til å ha utenpå neglelakken. Tror likevel ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen, da jeg ikke har rukket å prøve alle en gang, og noen av dem ser ut til å skille seg skuffende raskt i flasken. Kvaliteten på lakken når den har kommet på neglene god, de sitter lenge og er lette å påføre. 

Skrevet

Jeg hadde Baborkalender i fjor, og det skal jeg ha i år og :D

Skrevet

Jeg har kjøpt meg lakriskalender i år! Jeg elsker lakris, så denne er perfekt for meg! Det er litt dyrt med 410 kr for 275 gram lakris, men det får heller være. Selve kalenderen ser utrolig lekker ut!  Dette blir nok min adventstradisjon i årene fremover. 

http://www.allergikost.no/lakris-fra-johan-buelow/lakris-adventskalender

(ser de allerede er utsolgt der jeg kjøpte den da)

Skrevet

Lookfantastic har en adventskalender, men jeg vet ikke stort om innholdet. 

Ellers er jo Body Shop sin en klassiker, og jeg så at Rå Smak i Asker har en adventskalender for voksne (innholdet er jeg dog usikker på) 

Anonymkode: e6544...3ce

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg har kjøpt meg lakriskalender i år! Jeg elsker lakris, så denne er perfekt for meg! Det er litt dyrt med 410 kr for 275 gram lakris, men det får heller være. Selve kalenderen ser utrolig lekker ut!  Dette blir nok min adventstradisjon i årene fremover. 

http://www.allergikost.no/lakris-fra-johan-buelow/lakris-adventskalender

(ser de allerede er utsolgt der jeg kjøpte den da)

Ååååh! :strix:Men så trist at den er utsolgt allerede. :cry3:

Skrevet

Her er noen av de jeg vurderer for i år:

The Body Shop - Stiv pris, kr 1498,-, men jeg hadde den i 2013 og den var faktisk genial. 

Kérastase - £79,99, usikker på om de sender til Norge.

Lush - £49,95, kun 12 dager, men Lush har mye morsomt.

Charlotte Tilbury - SYK pris, £150, men herrejemini som jeg har lyst på.

Ciaté - £49, usikker på om jeg kommer til å synes det er kjedelig med bare neglelakk. 

Beauty Workshop - £60, mye forskjellig i, blant annet Ole Henriksen

Babor - kr 695,-, men trur huden hadde blitt glad.

W7 - £24,99, neglelakk, foundation, lipgloss, etc.

English Tea Shop - kr 155,- for de som er glad i te?

Lancôme - £85, bruker ikke så mye av Lancôme til vanlig, men kanskje noen av dere gjør det? 

I tillegg hadde jeg kjempelyst på Benefit sin 12 days of Christmas, men den er jo utsolgt overalt. Beklager at de fleste er fra engelske sider, men det er jo enda en stund til advent, så det er nok tid til å bestille!

• Liker 1
Skrevet

Sverre Sætre konditori har også flere typer http://sverreskonditori.no/merkedager/

PS Johan Bürlow lakris kalenderen kan man få mange steder, spesielt om du bor i Oslo. Jeg hadde den i fjor (er lakris-elsker!) og for min del ble det litt i meste laget med spesiell lakris og rå lakris/pulver/sirup - bare sånn at de som vurderer denne bør være klar over at det ikke er "vanlig" lakris i denne. 

Skrevet

24 flasker rødvin.

Anonymkode: cd133...811

• Liker 2
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Sverre Sætre konditori har også flere typer http://sverreskonditori.no/merkedager/

PS Johan Bürlow lakris kalenderen kan man få mange steder, spesielt om du bor i Oslo. Jeg hadde den i fjor (er lakris-elsker!) og for min del ble det litt i meste laget med spesiell lakris og rå lakris/pulver/sirup - bare sånn at de som vurderer denne bør være klar over at det ikke er "vanlig" lakris i denne. 

Interessant. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...