Gå til innhold

Treningstights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt 2xu sine treningstightser nå i 2 år, og har nå lyst til å prøve noen fra et annet merke.(gjerne til en rimeligere pris enn 2xu) Lurer derfor på om noen har noen anbefalinger? Er nike eller adidas sine bra? Og for eksempel hvordan er egentlig h&m sine treningstightser? Er det grei kvalitet eller blir det fort hull på dem? Gjerne legg ved link til din favoritt! Liker både helt svarte og med farger! 

Anonymous poster hash: a374f...a89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Nike sine, de sitter godt:)

Skrevet

Har både Røhnisch og DOM (Drop of mindfullness). Bra de :) Selv synes jeg de kunne vært høyere i livet, men det er en smakssak. Må vel si jeg synes Røhnisch sin er mest behagelig. Husker dessverre ikke navn på noen av dem. Trooor DOM er billigst. De har en del kule design.

Anonymous poster hash: f70d6...82b

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt 2xu sine treningstightser nå i 2 år, og har nå lyst til å prøve noen fra et annet merke.(gjerne til en rimeligere pris enn 2xu) Lurer derfor på om noen har noen anbefalinger? Er nike eller adidas sine bra? Og for eksempel hvordan er egentlig h&m sine treningstightser? Er det grei kvalitet eller blir det fort hull på dem? Gjerne legg ved link til din favoritt! Liker både helt svarte og med farger!

Anonymous poster hash: a374f...a89

Jeg har en fra H&M og to fra KappAhl. Tykke og gode i stoffet uten å bli for tykke men samtidig akkurat nok til at de ikke er gjennomsiktige! Har hatt de i to-tre år nå. Eneste slitasje er nupper mellom lårene! Meget fornøyd med andre ord :)

Gjest Tigress
Skrevet

Nike er bra, dei var favorittane mine til eg prøvde 2XU.

Skrevet

Har blitt frelst av gavelo og conquer :) høye på livet og behagelig stoff

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av tørkestativ
Skrevet

Har både Nike (Pr Combat) og Adidas i herre. Synes det er helt kurant. 

Skrevet

Jeg hadde også Nike som favoritt frem til jeg prøvde en billigtights fra Puma. Den er fantastisk! Så deilig på, er ikke gjennomsiktig og deilig å løpe med. "Sparer" den alltid til en dag som ikke er fullt så bra, sånn at jeg føler meg bedre ved å bruke den :fnise:

Anonymous poster hash: 57b1e...2fc
Skrevet (endret)

...

Endret av Amafalathiel
Skrevet

Bruker VS (Victoria Secret) sine. Kjøper de i utlandet, og liker dem godt. Skiller seg litt ut også. 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har alltid brukt H&M sine og er kjempefornøyd. Eneste du bør være obs på er at de tightsene som ikke har knyting i livet fort kan skli ned dersom du er i mye bevegelse, så jeg pleier som regel å gå for de med knyting i livet. Men dersom du bare skal trene styrke funker de bra :) Også har de mange kule farger og mønstere i motsetning til de med knyting som bare er svarte og kjedelige egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...