Teardrop Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Noen som har en oppskrift på hjemmelaget Baileys som er god?Må lage selv pga laktoseinntolleranse. Endret 5. november 2015 av Teardrop Folk klaga på at jeg skreiv BAYLISS og ikke BAILEYS. omg
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 http://madebykristine.com/nam-nam/hjemmelaget-baileys/ Denne lagde jeg til moren og mormoren min for noen dager siden, og den var visst veldig god Funker sikkert like fint med laktosefri fløte Anonymous poster hash: da211...a3a 2
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 http://madebykristine.com/nam-nam/hjemmelaget-baileys/ Denne lagde jeg til moren og mormoren min for noen dager siden, og den var visst veldig god Funker sikkert like fint med laktosefri fløte Anonymous poster hash: da211...a3a Baileys er egentlig whiskybasert, så oppskriften over er på en av de "nye" variantene som har kommet. Jeg nevner det bare så ts vet at det ikke er "originalen" hun får ved å bruke den. I denne oppskriften er det i det minste whisky. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Baileys er egentlig whiskybasert, så oppskriften over er på en av de "nye" variantene som har kommet. Jeg nevner det bare så ts vet at det ikke er "originalen" hun får ved å bruke den. I denne oppskriften er det i det minste whisky. Beklager Uansett, den var tydeligvis god iallefall.. Anonymous poster hash: da211...a3a
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Beklager Uansett, den var tydeligvis god iallefall..Anonymous poster hash: da211...a3a Helt garantert god! Det er mange som ikke tenker på at Baileys er whiskybasert, var mest derfor jeg presiserte det. Det er jo også kommet nye varianter de siste årene, og oppskriften du lenket til er sikkert helt topp.
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Harley Quinn, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå