AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Kjøpte en bil i sommer der forhandleren hadde med seg bare en bilnøkkel. Den andre nøkkelen har han glemt å gi til meg og sa han skulle sende i posten. Tiden etterpå var han enten på ferie i utlandet og sa han ikke kunne sende, har sendt men ikke kunne sjekke om brevet ble returnert av posten. Etter en mnd. sluttet han å svare på meldinger og telefonanrop i det hele tatt. Nå, 3 mnd. senere tar jeg kontakt på Finn igjen. Han spør om tlf. nummeret mitt for å finne en løsning. Ringte aldri, svarer ikke lengre og det har nå gått ei uke til. Hva mer kan jeg gjøre i denne situasjonen? Å lage nøkkelkopi koster 3 000 kr. Samtidig tenker jeg at det er en person som har en nøkkel til en bil og adressen den bilen står på... Anonymous poster hash: d1b3b...526
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Da er det bare å bite i det sure eplet og få byttet hele låssystemet på bilen. Beklager.Anonymous poster hash: 245c0...981
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Da er det bare å bite i det sure eplet og få byttet hele låssystemet på bilen. Beklager.Anonymous poster hash: 245c0...981 Jepp. Eller det holder vel å få omprogrammert låssystemet og nøkkel, og kjøpe en ekstra nøkkel. Og husk til senere at alt må være i orden før dere gjør ferdig papirarbeidet og du overfører penger for kjøpet. Anonymous poster hash: 239b7...8e7
Gullik Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Du skriver "forhandleren". Hvis dette er er firma som ikke har gått konkurs har du noe du skulle ha sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå