Gjest Blomsterert Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Ja,hva forteller omgangskretsen ens om hvem en er? Forutsetter ikke dette at en er med de "av samme ulla"? Eller,rettere sagt:Er det ikke det folk tenker om dette uttrykket? For de som i tilfelle ikke har hørt om uttrykket,hele:-Fortell meg hvem dine venner er,og jeg skal fortelle deg hvem du er. Hva forteller dine venner om deg fks? Endret 26. oktober 2015 av Blomsterert
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 De vennene jeg har nå, er reflekterte, utdannede, glade i diskusjoner, og de er familiefolk. Hva forteller det om meg? Anonymous poster hash: acaf0...4b5
Caterina Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Tror ikke det stemmer for meg, de er utrolig ulike. Først studerte jeg et kreativt fag og møtte mange superkreative, herlige mennesker. Jobber også i et kreativt yrke i mange år, før jeg valgte å studere finans, og jobber i dag innen det (ansatt i utlandet). Vennene jeg har fått via den jobben er utrolig intelligente og interessante, men med en helt annen bakgrunn. I tillegg har jeg venner fra en periode jeg slet med spiseforstyrrelser, som er kjempesyke, bitre, hater alt og alle. Men de er jo fine mennesker de også. Så, hva sier dette om meg?
Gjest Blomsterert Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 De vennene jeg har nå, er reflekterte, utdannede, glade i diskusjoner, og de er familiefolk. Hva forteller det om meg? Anonymous poster hash: acaf0...4b5 Jeg tenker jo kjapt at du er slik selv. Samtidig kan det jo være at du er tilbakeholden selv,og heller liker å lytte og observere. Og at derfor får vennene dine vært utadvendte og verbale,fir du setter pris på det. Så,enten eller: -) Tenker jo også at du er familien vær da,og kommer fra stor familie. Det er hva jeg tenker sånn fort her.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Tror ikke det stemmer for meg, de er utrolig ulike. Først studerte jeg et kreativt fag og møtte mange superkreative, herlige mennesker. Jobber også i et kreativt yrke i mange år, før jeg valgte å studere finans, og jobber i dag innen det (ansatt i utlandet). Vennene jeg har fått via den jobben er utrolig intelligente og interessante, men med en helt annen bakgrunn. I tillegg har jeg venner fra en periode jeg slet med spiseforstyrrelser, som er kjempesyke, bitre, hater alt og alle. Men de er jo fine mennesker de også. Så, hva sier dette om meg? Det vil jeg si forteller at du har litt identitets"problemer",finner ikke annet ord,men mener ikke noe diagnisegreier altså:-D Men du har jo tydeligvis flere sterke sider,og har jo levd ut de.Er jo interessant med mennesker med motstridende sider,men regner med at det ikke er så lett alltid å være så allsidig? Men du er tolerant,og det må du jo nesten være for å "overleve"tenker jeg. Du må jo nesten ha ulike miljøer å være i:-) Og du får jo innblikk i mye mer,så regner med at du vet hva du snakker om,når du gjør det? Sånn fort tenkt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 For oss stemmer det som i at alle i vennegjengen er forholdsvis A4-mennesker. Men det er jo forskjell på personlighetene og det tror jeg ikke er helt tilfeldig. Jeg er veldig sjenert, stille, to av mine beste venner som ikke er i samme vennegjeng er helt motsatt. Sett at ingen av de to er nære venner med noen som er like mye "entertainere" som de to. Virker som om de liker best at andre er publikum og ikke konkurrerer om oppmerksomheten. Anonymous poster hash: 94688...8f1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tenker jo kjapt at du er slik selv. Samtidig kan det jo være at du er tilbakeholden selv,og heller liker å lytte og observere. Og at derfor får vennene dine vært utadvendte og verbale,fir du setter pris på det. Så,enten eller: -) Tenker jo også at du er familien vær da,og kommer fra stor familie. Det er hva jeg tenker sånn fort her. Mye som stemmer der ja Anonymous poster hash: acaf0...4b5
Caterina Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Det vil jeg si forteller at du har litt identitets"problemer",finner ikke annet ord,men mener ikke noe diagnisegreier altså:-D Men du har jo tydeligvis flere sterke sider,og har jo levd ut de.Er jo interessant med mennesker med motstridende sider,men regner med at det ikke er så lett alltid å være så allsidig? Men du er tolerant,og det må du jo nesten være for å "overleve"tenker jeg. Du må jo nesten ha ulike miljøer å være i:-) Og du får jo innblikk i mye mer,så regner med at du vet hva du snakker om,når du gjør det? Sånn fort tenkt. Identitetsproblemer? Fordi jeg er annerledes nå enn som 20-åring? Fordi ambisjonene mine har endret seg?jeg vil vel ikke si det Jeg er nok veldig åpen, og finner interesse i det meste, forsøker å ikke være dømmende. Ønsker å utvikle meg, både karrieremessig og personlig. Men du har nok rett i at jeg har mange sider, men ser ikke nødvendigvis på det som vanskelig, så lenge jeg vet hva jeg vil i livet og hvem jeg er.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Identitetsproblemer? Fordi jeg er annerledes nå enn som 20-åring? Fordi ambisjonene mine har endret seg?jeg vil vel ikke si det Jeg er nok veldig åpen, og finner interesse i det meste, forsøker å ikke være dømmende. Ønsker å utvikle meg, både karrieremessig og personlig. Men du har nok rett i at jeg har mange sider, men ser ikke nødvendigvis på det som vanskelig, så lenge jeg vet hva jeg vil i livet og hvem jeg er. Ja,det var feil ord,og selvfølgelig,åra går,og en forandrer seg.Min tabbe: -) Sammensatt er vel ordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå