Gå til innhold

Hvordan bruker man Olaplexkur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dobbelsjekke her så jeg ikke gjør feil.

Jeg mener det stod på flasken at jeg skulle ta den i "unwashed towel dried hair". Betyr det altså at jeg ikke skal vaske håret med sjampo, bare skylle det med vann?

Skal jeg vaske håret med sjampo etterpå og så bruke balsam? I mitt hode er det mest logisk å vaske håret med sjampo først, deretter Olaplexkuren og så balsam.

Anonymous poster hash: e5c88...b8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal bruke den rett etter hårfarging. Kun skylde av fargen og ta på kuren. Så skal du vaske med sjampo og balsam.

Anonymous poster hash: f9ed6...278

• Liker 1
Skrevet

Du skal bruke den rett etter hårfarging. Kun skylde av fargen og ta på kuren. Så skal du vaske med sjampo og balsam.

Takk for svar. Har fått en flaske med kur hos frisøren til å bruke hjemme en gang i uken så det er ikke like etter farging :)

Skrevet

Jepp, dette er rett metode: våt håret (uten å vaske) - Olaplex - sjampo - balsam :)

Anonymous poster hash: bbbb3...fda
Skrevet

Takk for svar. Har fått en flaske med kur hos frisøren til å bruke hjemme en gang i uken så det er ikke like etter farging :)

Okei, det er nemmelig tre kurer. Men da regner jeg med du har den som det står nr 3 på? Nr 1 skal brukes i fargen, Nr 2 skal brukes etter hårfarge som jeg beskrev, men den du har skal du skylle håret før du tar i og avslutte med sjampo og balsam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...