Sharon90 Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei Kan man miste bonus av å gå uten å ha bil og dermed forsikring ? En jeg kjenner var blitt fortalt at om man gikk lenge uten kunne bonusen bli redusert.. Jeg blir uten blir en liten stund, vil nødig miste noe som helst av bonus. Noen som vet?
Illuminatum Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Hei Kan man miste bonus av å gå uten å ha bil og dermed forsikring ? En jeg kjenner var blitt fortalt at om man gikk lenge uten kunne bonusen bli redusert.. Jeg blir uten blir en liten stund, vil nødig miste noe som helst av bonus. Noen som vet? Som hovedregel settes bonusen på hold og slettes etter tre år.
Sharon90 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2015 Takk for svar! Satser på ny bil innen 6mnds tid da er jeg innaforr
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Takk for svar! Satser på ny bil innen 6mnds tid da er jeg innaforr Det sikreste er å ta kontakt med forsikringsselskapet du hadde/har 😊Anonymous poster hash: a3ab9...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå