AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 er det i det hele tatt mulig? hvordan ber man ut saksbehandleren sin? fikk ny i dag, og han er fader meg så heit at halve kunne vært nok. vi er fra samme bygda, og har til og med jobbet på samme lokale pub (bare forskjellige tidsrom). Vi er jevngamle. han kanskje to - tre år eldre. felles venner. aldri møttes før i dag. hjælp, jeg vil ha ! Anonymous poster hash: 6c71b...e4d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Kjør på Anonymous poster hash: c9897...9cb
peppermyntete Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Herregud, jeg håper ikke dette er seriøst. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 En seriøs saksbehandler forholder seg profesjonelt til sine klienter. Da omgåes man ikke privat eller dater. Anonymous poster hash: c11a5...9a1 9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 kan jo be om en ny en dersom det blir en flørtende vibb mellom oss Anonymous poster hash: 6c71b...e4d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 DETTE var noe jeg ALDRI trodde jeg kom til å lese av alle de rare BE UT trådene her inne!!!!!!! KAN VIRKELIG IKKE BEGRIPE ELLER SE FOR MEG AT NOEN OPPRIKTIG VIL DATE EN SÅ HJERNEVASKET, MENNESKEVOND, SYSTEMROBOT SOM EN NAV SAKSBEHANDLER !!!!!! Anonymous poster hash: 3c1e7...914 2
Cinder Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Han kommer til å si nei fordi han rett og slett ikke har lov å gå på date med "kundene" sine 1
Summers Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) DETTE var noe jeg ALDRI trodde jeg kom til å lese av alle de rare BE UT trådene her inne!!!!!!! KAN VIRKELIG IKKE BEGRIPE ELLER SE FOR MEG AT NOEN OPPRIKTIG VIL DATE EN SÅ HJERNEVASKET, MENNESKEVOND, SYSTEMROBOT SOM EN NAV SAKSBEHANDLER !!!!!! Anonymous poster hash: 3c1e7...914 Håper det er en parodi på navklienter. Endret 26. oktober 2015 av Summers 4
Luckiness Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg synes ikke du skal be ham ut på date. For det første så må du forstå at man ikke bare kan be med seg hvem som helst på date. Dette er en mann som er på jobb. Du har møtt han på hans jobb og er en av klientene hans. Og for det andre så er det neppe en kultur i hans type jobb som gjør det enkelt for ham å gå ut med sine klienter. Jeg må si at jeg hadde følt meg oppriktig utilpass dersom en klient i min jobb hadde bedt meg med på date. Jeg tror, og håper, de fleste er såpass profesjonell på jobb at de ikke tenker tanken en gang på at "han der skulle jeg ønske å kunne date", mens man holder på å behandle personens søknader, er i møter med klienten o.l. Jeg synes ikke du skal spørre og gjøre ham utilpass i hans posisjon. Dessuten så bør det være noe mer før man ber folk på date, enn kun at personen er kjekk av utseende. Veldig random å plutselig spørre en på date, uten at det har lagt litt i undertonen av begge parter at det er interesse for annet enn kun saklig prat (som i ens jobb). 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Hm, men hvorfor er du i nav da? Hva vet han om deg f.eks.? Han har jo tilgang på dine sykemeldinger f.eks, diagnoser osv. Finn nå først ut om han er ledig. Vet ikke hvordan, men burde gå an å finne det ut.DETTE var noe jeg ALDRI trodde jeg kom til å lese av alle de rare BE UT trådene her inne!!!!!!!KAN VIRKELIG IKKE BEGRIPE ELLER SE FOR MEG AT NOEN OPPRIKTIG VIL DATE EN SÅ HJERNEVASKET, MENNESKEVOND, SYSTEMROBOT SOM EN NAV SAKSBEHANDLER !!!!!! Anonymous poster hash: 3c1e7...914 Flott, du har konkludert med at han er menneskevond osv, ja virker som om alle nav-ansatte er det i dine øyne. For å si det slik, det er lett å mistenke at ved slik uttalelse at du selv har vært i nav systemet en stund, og at saksbehandlere er drittlei degog gnålet ditt.Anonymous poster hash: ea79d...eb1
Okapi Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Flott, du har konkludert med at han er menneskevond osv, ja virker som om alle nav-ansatte er det i dine øyne. For å si det slik, det er lett å mistenke at ved slik uttalelse at du selv har vært i nav systemet en stund, og at saksbehandlere er drittlei degog gnålet ditt. Stemmer nok i mange tilfeller da. Har jobbet i NAV selv, og jeg er tvers gjennom ond. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Dessuten så vil heller ikke hans kone like at du legger deg etter han, ts. Å? Er han ikke gift? Det sier de alle sammen. Han er gift. Anonymous poster hash: 26f0f...057
Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Først fyller du ut skjema 1194b - Søknad om å be NAV-ansatt på date. Deretter må du legge ved legitimasjon, kontoutskrifter for 6 mnd bakover, samt kopi av selvangivelse og ligningsattest. Når dette er godkjent av saksbehandler (tredjeperson) kan du gå videre til skjema 1376f - Opplysninger om vitale mål, generell helsetilstand og personlig økonomi. (Vær forberedt på opptil 8 ukers behandlingstid på hvert av disse skjemaene) Deretter (om du er kvalifisert) må du igjennom et standard 3-ukers kurs som egentlig er totalt irrevelant, men det er bare sånn de gjør det... Endelig - dersom du nå har passert nåløyet er du klar for skjema 9964-137b - Erklæring om at du ønsker date basert på hans personlighet, og uavhengig av hans utseende, sivilstatus og økonomiske situasjon. Igjen inntil 8 ukers behandlingstid før du kan skrive under på en taushetsærklæring og gjenta hele prosedyren på nytt fordi de har somlet bort førstnevnte skjema 1194b. Men helt seriøst, som tidligere nevnt i tråden er han forpliktet til å forholde seg til deg rent profesjonelt så med mindre du kommer ut av NAV-systemet og møter ham i en annen setting er det nok best å glemme fyren.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Du burde be om en annen saksbehandler, for han er inhabil. Det kan bli et juridisk problem i senere vedtak. Og når du har fått ny saksbehandler, da kan du be han med ut Anonymous poster hash: 4c1ef...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Herregud, jeg håper ikke dette er seriøst. Hvorfor ikke? det er ikke akkurat noe uvanlig å bli tiltrukket av et menneske... Anonymous poster hash: bf54b...4ce
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 er det i det hele tatt mulig? hvordan ber man ut saksbehandleren sin? fikk ny i dag, og han er fader meg så heit at halve kunne vært nok. vi er fra samme bygda, og har til og med jobbet på samme lokale pub (bare forskjellige tidsrom). Vi er jevngamle. han kanskje to - tre år eldre. felles venner. aldri møttes før i dag. hjælp, jeg vil ha !Anonymous poster hash: 6c71b...e4d Sier han ja står han i stor fare for å miste jobben sin om det kommer ut. Et tips er å komme seg i jobb, ut av nav og SÅ invitere på date 😉 Tror ikke en saksbehandler på nav er så veldig for å date en av klientene sine....Anonymous poster hash: 0540c...5fe
peppermyntete Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor ikke? det er ikke akkurat noe uvanlig å bli tiltrukket av et menneske...Anonymous poster hash: bf54b...4ce Saksbehandler hos nav. Enough said.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Saksbehandler hos nav. Enough said.smak og behag Anonymous poster hash: bf54b...4ce
peppermyntete Skrevet 26. oktober 2015 #20 Skrevet 26. oktober 2015 smak og behag Anonymous poster hash: bf54b...4ce Ikke etisk riktig. Blir som å be ut fastlegen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå