AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 En pakke sendt rekommandert fra Skottland for 4 uker siden er sportløst borte. Royal mail tracking sier den er sendt til Norge. Posten.no sier det ikke finnes informasjon om pakken enda. Ingeting er registrert på sporing. Dette er en sending med innhold verdt flere tusen kroner. Hva gjør jeg, hvem kontakter jeg, og hvor faen en pakken min? Posten er håpløs!Anonymous poster hash: 18ce8...c26
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Du kontakter Posten. Anonymous poster hash: 9e054...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Posten sier at den kommer. Det er lett å si når man ikke gidder å gjøre jobben sin. Jeg tror ikke på Posten.Anonymous poster hash: 920b0...07c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Nei skal vi se. Der er den *peke* Har du vært tålmodig? Kan ta litt tid før den faktisk blir registrert i Norge, kanskje den venter på å bli registrert ved toll eller noe. Og gjett hva. Det er ingen andre enn posten som kan svare degAnonymous poster hash: 90cc4...ebc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 du jeg jobber i posten å om den ikke har kommet til norge (noe du ville sett på sporingen) så får vi faktisk ikek gjort en dritt. faen så irritert jeg blir på folk som skal skylde på posten for alt mulig rart. Anonymous poster hash: 4cb5c...136 3
Ulven Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Skulle ikke tilfeldigvis være vitaminer du har bestilt? Min pakke fra England som ble sendt den 26, er enda ikke dukket opp og posten har visst ingen anelse om hvor den er.
Chizue Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Den har garantert ikke blitt registrert i landet enda.. Den prosessen kan ta tid Samme med pakker som går fra Oslo- Stavanger, har sett mang en gang hvor pakkene er registrert i Oslo for å bli sendt til Stavanger også går det plutselig 2-3 dager før man ser noe mer angående den pakken. Skulle nesten vært GPS sporing på hver enkelt pakke, slik at man faktisk ser hvor pakken befinner seg til enhver tid Sendetid på rek. brev fra utland er på 3-5dager til landets grense, det vil si...Det kan ta flere dager før du faktisk får brevet ditt. Jeg har opplevd 2 uker Rett og slett fordi pakken ble liggende på toll i flere dager
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 når den kommer til norge kommer også an på hvor lenge den blir liggende på toll. Anonymous poster hash: 4cb5c...136
SunnivaOslo Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Alt fra utlandet må tollklareres. Skyld heller på toll og norske regler enn Posten.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Det hender i hektiske perioder at containerne med post fra UK blir liggende en stund før de åpnes og pakkene registreres. Lengste jeg har vært borti var en uke.Anonymous poster hash: 5a331...29c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 4 uker Anonymous poster hash: ae116...8e8
petterm Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Prøv å kontakte Royal mail. Kanskje de har mere informasjon enn det du finner på nett? Evt kan du etterlyse den hos Royal mail. Royal mail har formelt ansvaret for at sendingen kommer fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå