Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at Esprit skal snart åpnes i Sandnes...Noen som vet hvordan det ser ut? Er klærne fint?

Videoannonse
Annonse
Gjest Billi Bragg
Skrevet

Mye fine klær fra Esprit ja. Bare sjekk denne linken

www.esprit.com

Skrevet

De har mye fint ja, men GRUSOMT store størrelser! Jeg bruker str 34 og så DEN fine, hvite cordbuksa. Men da jeg prøvde den datt den av meg. Var kjempestor og vid foran. Utrolig ergerlig... Har et skjørt derfra som også egentlig er for stort, men det er stretch så det går greit selvom det nesten detter av.

Skrevet

Hehe..."Grusomt store"?!?

:sjarmor: (Ja ja, for meg er det bare godt for jeg går i 44, så da kan jeg prøv i vei....)

Jeg har vært i Esprit før i USA og det var alltid vellllldig små størrelse. Lurer på om det er forskjell i Europa og USA? Hvor egentlig kommer Esprit fra?? (Er det ikke fransk?) Husker ikke....

Forresten har jeg lest om Esprit sine sider at Sandnes butikk åpner 30.september. Gleder meg! :-)

Skrevet

De har åpnet på Strømmen Storsenter også. Og jeg har vært der og lagt igjen en liten formue!

Synes størrelsene er helt normale forøvrig...

Skrevet

Jeg synes også at Esprit er veldig stor på størrelsene. Bruker str 34, og alle bukser er til å vasse i. Jeg fant en fin dressbukse der, men måtte bare gi opp. Men fine, det er klærne :)

Skrevet

Noen som vet om jeansene er bra? Finnes de på butikkene i Norge?

Skrevet

Esprit er fra USA. Har sett Esprit jeans i Oslo, men det var no lenge siden da.

Skrevet

Jeg elsker esprit, og handler alltid masse når jeg er i utlandet. Jeg synes ikke størrelsene er store, bruker det samme der som i andre klær. Har både sko, jakke, gensere, t-skjorter, jeans, cordfløyelsbukser og annet yttetøy, og er kjempefornøyd med alt! Jeansene er de beste jeg har prøvd noen gang, og i meget god kvalitet! Hvorfor finnes ikke esprit i Trondheim?! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...