Sharinx Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Jeg skal flytte til Oslo snart. Også lurte jeg på om det er noen som vet hvilken strømleverandør som er best/billigst når man bor på Tveita? Og kan man bli nektet strøm dersom man har noen få betalingsanmerkninger?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Jeg skal flytte til Oslo snart. Også lurte jeg på om det er noen som vet hvilken strømleverandør som er best/billigst når man bor på Tveita? Og kan man bli nektet strøm dersom man har noen få betalingsanmerkninger? Gå inn på elskling.no og finn ut hvilken strømleverandør som passer deg best. Så anbefaler jeg deg selvfølgelig å fikse opp i betalingsproblemene dine før du tar på deg nye utgifter. Anonymous poster hash: dec49...1ce
Sharinx Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2015 Takker for svar! Jaja, selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Hafslund er det eneste strømselskapet som ikke kredittsjekker deg ved bestilling.... Hos alle andre vil du bli avvist som kunde pga anmerkning. Anonymkode: 1bf96...45c
Aliquis Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Norges beste avtale er fort Social Spot hos Gudbrandsdalen Energi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå