Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå babysjuk for tida.Kjenner virkelig at det KLØR i eggstokkene!! :enig_animasjon: Drømmer om babyer i hyt og pine, og i min jobb ser jeg mange søte små. Gifta meg i sommer og nå driver alle og spør når småingene kommer. Jeg og mannen har bestemt at vi skal vente i ca 2 år, da vi sannsynligvis er gjeldfrie innen det.

Kan en av dere som har barn please fortelle meg at jeg må nyte denne tiden uten barn??? Spark meg bak!!

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah, det klør her også skal jeg si deg.......

Og jeg har to barn fra før, og min kjære mann syns det holder........

I dag har jeg hilst på to bitte små jenter, den ene bare syv dager gammel, den andre bare fire uker.... Det er så en kan gå i oppløsning....... :-?

Skrevet
Hah, det klør her også skal jeg si deg.......

Og jeg har to barn fra før, og min kjære mann syns det holder........

I dag har jeg hilst på to bitte små jenter, den ene bare syv dager gammel, den andre bare fire uker.... Det er så en kan gå i oppløsning....... :-?

Kjære vene, syv dager og fire uker, ouff, tenk å utsette seg for slikt!! :kose:

VIL HA BABY VIL HA BABY!!!!

Skrevet

hah, på jobben min er det små bebiser hele tiden, nydelige små bebiser med bittesmå fingre og bittesmå ansikter, med mammaer som er sprekkeferdige av stolthet........

Skikkelig drittjobb til tider, særlig når min mann er fast bestemt, og jeg vakler mer og mer i vår felles beslutning..........

Skrevet

For tiden kjenner jeg *telle etter* elleve jenter som er gravide..... :-?

Og ingen av dem er meg...... dobbelt- :-?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Dere kan få komme og holde håret mitt mens jeg kaster opp... det er i hvert fall prevensjon for meg! Det blir bare en. :(

Skrevet

Det verste er at jeg har drømt 2 netter nå den siste uka at enten jeg har fått barn eller min beste venninne.

og i drømmen er selvsagt babyene SUPERSKJØNNE!!!!!!!!! (en ble født med rosa sokker da!!!) :hoho::hoho:

Noen som vil låne bort en liten baby en søndag formiddag?? :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes du skal låne et kolikkbarn en helg jeg. Eller en uke. Både god gjerning og prevensjon i ett. :wink:

Skrevet
Jeg synes du skal låne et kolikkbarn en helg jeg. Eller en uke. Både god gjerning og prevensjon i ett. :wink:
:ler:
Skrevet

Jeg er IKKE babysyk! :ler::ler: Hadde egentlig lyst på tre barn, men nå er begge de jeg har så "store" (7 og 10 år), at jeg orker ikke tanken på baby og nattevåk igjen...! :wink: Det er egentlig godt å ha tatt avgjørelsen på det.......! :ler: "Trøster" meg med tantebarn jeg.....

Skrevet

:hoho::ler: :-? :veldigsur: Kløøøøøøøøør veldig her og. Går rundt og er små deprimert, ser gravide OVER ALT og er dødsens misunnelig. På en positiv måte. Sorry folkens, men kan ikke noe for det.

Og beklager at jeg ikke hadde noen oppmuntrende ord, men tror likevel at det er viktig å vite at man rett og slett ikke er alene. Og du som startet denne tråden, du har i hvertfall en mann. Det er jo en begynnelse, jeg er alene med to barn. Det er sant, men jeg opplever faktisk dette som en liten sorg prosess jeg nå er gjennom. Helt forferdelig.

Skrevet
Er sååå babysjuk for tida.Kjenner virkelig at det KLØR i eggstokkene!! :enig_animasjon: Drømmer om babyer i hyt og pine, og i min jobb ser jeg mange søte små. Gifta meg i sommer og nå driver alle og spør når småingene kommer. Jeg og mannen har bestemt at vi skal vente i ca 2 år, da vi sannsynligvis er gjeldfrie innen det.

Kan en av dere som har barn please fortelle meg at jeg må nyte denne tiden uten barn??? Spark meg bak!!

:sjenert:

Vi har også snakket om å få barn innen/om 2 år.

Jeg har en stesønn, og det gjør det ikke lettere å vente! Trøst deg med det! :ler:

Skrevet

Det er rart det der hvordan synet av sånne små hjelpeløse babyer vekker noe i oss kvinner!

De er jo bare såååååååååå nydelige da!

Selv skulle jeg ikke ha flere en ett barn- men så ville da sjebnen det annerledes!

Men jammen har det vært et tøfft svangerskap med oppkast hele veien og ellers en kropp som er helt på trynet!

MEN - når tulla endelig kommer ut vet jeg at alt har vært verdt det!

Men det er jo kjekt å nyte noen år sammen før de små kommer også da! tror det er lurt å ikke planlegge så alt for mye jeg!

Lykke til!

Klems fra Charmina

:babyjente: 44 dager til termin :babyjente:

Skrevet

Dettet er kanskje litt på siden av hovedinnlegget, men, men...

Det er da vel ikke noe i veien for å bli gravid selvom man har gjeld??

Vi har to små og skylder masse penger, men vi har det veldig bra for det!

Er veldig klar over at det koster å ha barn, men det går kanskje an å settet lånet på litt flere år?

Ikke for å skremme, men det kan skje masse i løpet av to år og da har man kanskje ikke lenger mulighet for å få barn....

Vet om flere som skal bare vente til man har gjort ditt og datt, og når de endelig skal begynne å prøve så klarer de ikke bli gravide :-( . Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er så det kan jo hende dere har mange gode fruktbare år foran dere, men det kan jo være andre ting som også gjør at man ikke kan få barn...

Nei - kjør på! :P

Skrevet
Dettet er kanskje litt på siden av hovedinnlegget, men, men...

Det er da vel ikke noe i veien for å bli gravid selvom man har gjeld??

Vi har to små og skylder masse penger, men vi har det veldig bra for det!

Er veldig klar over at det koster å ha barn, men det går kanskje an å settet lånet på litt flere år?

Ikke for å skremme, men det kan skje masse i løpet av to år og da har man kanskje ikke lenger mulighet for å få barn....

Vet om flere som skal bare vente til man har gjort ditt og datt, og når de endelig skal begynne å prøve så klarer de ikke bli gravide :-( . Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er så det kan jo hende dere har mange gode fruktbare år foran dere, men det kan jo være andre ting som også gjør at man ikke kan få barn...

Nei - kjør på! :P

Jeg er fullt klar over det du sier... og penger har egentlig ikke så fryktelig mye å si, men det hadde vært deilig med litt mer friere økonomi dersom man blir flere i familien. Kommer selv fra en familie hvor det alltid ble snudd på hvert øre, og det var ikke alltid like gøy for oss barna. Så nå prøver vi bare å være flink noen år.

Vi er fremdeles unge, bare 24 og 28 så jeg vil gjerne tro vi har noen fruktbare år til foran oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...