Nora-00 Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Er det mer harry å røyke rullings enn ferdigrøyk? Og hvorfor det? Er det mer greit at gutter røyker rullings enn jenter? Hvorfor? Jeg røyker begge delene! Men jeg liker godt smaken av rulletobakk godt også er det jo litt billigere!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Røyking er blodharry uavhengig av type røyk og kjønn. Anonymous poster hash: 6b68c...8b9 13
Okapi Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Det er ikke tobakken som gjør det harry, men folka som faktisk røyker det. Blir sikkert kult igjen hvis hipsterne begynner, men enn så lenge røyker vel de pipe. 1
Gullik Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Det er ikke harry - det er bare stokk dumt. Å med viten og vilje dra kjemikalier og tjære ned på lungene flere ganger om dagen, er aldri smart. Uansett variant. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Røyking i seg selv er jo harry, men jeg synes rullings er verre. Det har nok forbindelse med hvilke folk jeg har sett røyke rullings, hverken mer eller mindre. Det er stort sett mennesker jeg vil definere som harry totalt sett, og da har rullingsen blitt en del av det. Hvis du liker rullings best, så kjør på. Hvis du velger det fordi det er billigere - slutt. Man må jo tross alt ikke røyke, og de som velger billigere røyk fordi de har dårlig råd, synes jeg faktisk er ganske håpløse.Anonymous poster hash: 0ab2d...c8e 1
peppermyntete Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Røyking er blodharry uavhengig av type røyk og kjønn. Anonymous poster hash: 6b68c...8b9 Dette! 2
Nora-00 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2015 Hvis du liker rullings best, så kjør på. Hvis du velger det fordi det er billigere - slutt. Man må jo tross alt ikke røyke, og de som velger billigere røyk fordi de har dårlig råd, synes jeg faktisk er ganske håpløse.Anonymous poster hash: 0ab2d...c8e Jeg syns rullings er godt ja, men det er jo også godt med ferdigrøyk! Å si at pris ikke betyr noe blir for dumt! Røyk er jo så dyrt i Norge, så med min økonomi kan jeg ikke la være å tenke på pris! Heldigvis kan vi handle i Sverige, og der er det mye billigere! Men også der er det billigere med rullings!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Aldri sett en av mine venner fra NHH, jusstudiet eller medisin på UiO som ruller "rullings". Grusomt harry Anonymous poster hash: d30d9...765
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Røyk er blodharry uansett. En liten fordel med rullings er dog at de stinker ikke i nærheten så grønnjævlig som mye ferdigrøyk gjør. Anonymous poster hash: 1fcdd...e45 1
Nora-00 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2015 Røyk er blodharry uansett. En liten fordel med rullings er dog at de stinker ikke i nærheten så grønnjævlig som mye ferdigrøyk gjør. Anonymous poster hash: 1fcdd...e45 Har merka det at det ikke lukter så mye i leiligheten til typen når vi begge røyker rullings ja!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Har merka det at det ikke lukter så mye i leiligheten til typen når vi begge røyker rullings ja! E du ikke bare 15år? Anonymous poster hash: 563a3...158 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Aldri sett en av mine venner fra NHH, jusstudiet eller medisin på UiO som ruller "rullings". Grusomt harry Anonymous poster hash: d30d9...765 Nå blir det jo et spørsmål om hvilket miljø man ønsker å identifiseres med. Alle kunstnertypene, bohemfolka og akademikerspirene i Paris og Berlin røyker rullings, og de er jo veldig "hippe" og har mye kulturell kapital. I den kretsen anses f.eks. en jusstype eller NHH-streiting som veldig harry og ukul. Anonymous poster hash: 710a1...39f 5
Nora-00 Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2015 E du ikke bare 15år? Anonymous poster hash: 563a3...158 Jo, 15 og et halvt...16 i januar! Men typen min er 18, og har egen leilighet! 😀
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Jo, 15 og et halvt...16 i januar! Men typen min er 18, og har egen leilighet! 😀 Skjønner. Kan jeg spørre hvorfor du begynte å røyke, du som er så ung? Trodde ingen unge startet å røyke i dagens samfunn, vi er jo så opplyste over alle helseskadene det medfører samt alle tiltakene det er gjort for å forhindre det. Anonymous poster hash: 563a3...158
Tøytigern Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Er det mer harry å røyke rullings enn ferdigrøyk? Og hvorfor det? Er det mer greit at gutter røyker rullings enn jenter? Hvorfor? Jeg røyker begge delene! Men jeg liker godt smaken av rulletobakk godt også er det jo litt billigere! Ja, det er harry. Det er enda verre med snusleppe.
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #16 Skrevet 27. oktober 2015 Jo, 15 og et halvt...16 i januar! Men typen min er 18, og har egen leilighet! Wuhu! (Beklager, men jeg greide ikke å motstå. Har du ansvarlige foreldre, så håper jeg de følger med på hva som skjer i det forholdet deres og i den leiligheten...) 1
Nora-00 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2015 Wuhu! (Beklager, men jeg greide ikke å motstå. Har du ansvarlige foreldre, så håper jeg de følger med på hva som skjer i det forholdet deres og i den leiligheten...) Vi har kjent hverandre siden vi var små, og vært sammen i tre år! Foreldra mine vet nok ikke at jeg røyker da, men ellers går det helt fint!
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #18 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har kjent hverandre siden vi var små, og vært sammen i tre år! Foreldra mine vet nok ikke at jeg røyker da, men ellers går det helt fint! Jeg er sikker på at de blir elleville av begeistring for at du henger i leiligheten hans og røyker.
Nora-00 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #19 Skrevet 27. oktober 2015 Ja, det er harry. Det er enda verre med snusleppe. Hehe! Det er jo veldig vanlig å snuse nå for tia da! Det er jo nesten mer uvanlig å ikke snuse! 😛 Snuser selv og innimellom, men det er bare når jeg er på steder jeg ikke kan røyke!
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #20 Skrevet 27. oktober 2015 Hehe! Det er jo veldig vanlig å snuse nå for tia da! Det er jo nesten mer uvanlig å ikke snuse! Snuser selv og innimellom, men det er bare når jeg er på steder jeg ikke kan røyke! Hurra. Høres ut som starten på en nydelig karriære med røykeavhengighet... Det er ikke morsomt å prøve å slutte, når man har fått astmasymptomer. Snusleppe er blodharry og ødelegger tenna. Røyk gir dårlig ånde. Vil du deg selv vel, så lar du være å sitte i en billig leilighet og røyke rullings bare fordi du har en kjæreste på 18år som bor aleine... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå