Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Bruker kun spenol og neutral ansiktsservietter. Noen flere spenol - elskere her inne? Btw. Jeg har ordentlig problemhud spm vanligvis reagerer på ALT. Og jeg har brukt veldig mye penger på dyre hudpleie produkter og som aldri har funket. Til og med økologiske. :) Hilsen jente, 18 år.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt Spenol før jeg fikk baby, og jeg må si den har imponert meg. Den er gull!

Skrevet

Har aldri brukt Spenol før jeg fikk baby, og jeg må si den har imponert meg. Den er gull!

helt enig i den :D har kun hørt negative ord om denne spenolen, men det er det eneste som funker på meg og da fortsetter jeg med den :)
  • Liker 1
Skrevet

Spenolbruker her også. Spesielt på hendene.

Anonymous poster hash: e6693...d45

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte Spenol før, men så var det noen som sa det var parabener i den, så jeg sluttet. Går jo helt sikkert fint da, og jeg bruker sikkert andre ting med parabener også, bare at jeg ikke vet det enda :P

• Liker 1
Skrevet

Helt greit, men jeg personlig ville brukt noe med solfaktor i tillegg.

• Liker 1
Skrevet

Bruker dere spenol som krem, eller ansiktsrens osv.? Jeg sliter en del med kviser og ingeting fungerer, men spenol vil kanskje bli litt i feteste laget for kvisete fet hud kanskje... :/

Anonymous poster hash: 99fa4...61a

Skrevet

Bruker dere spenol som krem, eller ansiktsrens osv.? Jeg sliter en del med kviser og ingeting fungerer, men spenol vil kanskje bli litt i feteste laget for kvisete fet hud kanskje... :/

Er du sikker på at du har fet hud? Jeg har alltid trodd jeg har fet hud med kviser, fordi jeg ofte blir blank i ansiktet og ser svett ut. Men etter jeg startet med vanlig fet krem i ansiktet har jeg blitt mye bedre. Huden min var så tørr at den overproduserte fett, kan hende din også gjør det. Prøv spenol i noen uker og se, kviser kommer av hormoner og ikke av hudkremen man bruker. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg brukte spenol i ansiktet en periode jeg hadde dårlig råd og fikk skikkelig fin hud. Og så ble det stygt igjen!

Skrevet

Jeg bruker den kun på hender og kropp. Barnet mitt bruker den i ansiktet også.

Skrevet

Jeg brukte spenol i ansiktet en periode jeg hadde dårlig råd og fikk skikkelig fin hud. Og så ble det stygt igjen!

Ble det stygt igjen mens du brukte Spenol eller da du sluttet å bruke den?

Anonymous poster hash: f0848...14a

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at du har fet hud? Jeg har alltid trodd jeg har fet hud med kviser, fordi jeg ofte blir blank i ansiktet og ser svett ut. Men etter jeg startet med vanlig fet krem i ansiktet har jeg blitt mye bedre. Huden min var så tørr at den overproduserte fett, kan hende din også gjør det. Prøv spenol i noen uker og se, kviser kommer av hormoner og ikke av hudkremen man bruker. 

Akuratt samme jeg fant ut også! Og huden ble ti ganger bedre når jeg innså det!

Har alltid tørket ut huden fordi jeg tenkte det var bra for min "fete" hud å tørke ut kvisene, men som du sier overprudserte den fett som førte til MER urenheter netopp fordi jeg renset for ofte og grundig osv.

Jeg brukte spenol i ansiktet en periodet og fikk ingen nye urenheter eller kviser av det. Men merket at porene mine på nesa ble litt større... Skulle gjerne visst om noe som trakk de sammen for spenol virker som et rent og godt produkt for huden sånn ellers!

Anonymous poster hash: c55d2...545

Skrevet

Ble det stygt igjen mens du brukte Spenol eller da du sluttet å bruke den?

Anonymous poster hash: f0848...14a

Den ble dårlig mens jeg brukte Spenol. Men dette er jo så individuelt.

Skrevet

Leger nøler ikke med å anbefale Spenol. Det er bloggere og selgere som insisterer på dyre kremer.

Anonymous poster hash: bbb88...a4a
  • Liker 1
Gjest SykkelJenny
Skrevet

En venninne av meg har brukt Spenol I årevis og hun har den fineste huden jeg kan tenke meg. Til tross for at hun er 55 er huden glatt og uten de rynkene som dukker opp I den alderen.

Selv sverger jeg til Vichy fra apoteket, og har helt sluttet med kostbare hudkremer.

Skrevet

Det er jo mineraloljer i Spenol, og det er ikke bra for huden.

Anonymous poster hash: 15380...0ce
Skrevet

Det er jo mineraloljer i Spenol, og det er ikke bra for huden.

Citation needed.

Anonymous poster hash: bbb88...a4a

• Liker 1
Skrevet (endret)

https://no.wikipedia.org/wiki/Spenol

Står ingenting om at mineralolje ikke er bra for huden. Tviler på at ikke AB bbb88...a4a tror deg når det gjelder at kremen inneholder mineralolje.

Endret av Professor Orm
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...