AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Det er på høy tid å bytte ut moppene våre, og vi kunne tenke oss å kjøpe et nytt system. Er det noen som har noe å anbefale? Jeg ser Jif har et, Nille har et (prof eller proffs?) , Clas Ohlson har - noen som har noen erfaringer med disse eller andre? Blir veldig glad for svar, for nå opplever jeg det som om jeg bare flytter støvet rundt mer enn jeg faktisk blir kvitt det. Anonymous poster hash: a4263...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 26. oktober 2015 #2 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg kjøpte den fra Europris, og er suuuper fornøyd med den! Virkelig! Og klutene/moppene du kjøper er billige og skifte ut og. Det er borrelås og det sitter godt. Du kan og kjøpe moppeklut med lomme, hvis du foretrekker det fremfor borrelåsen. På jobb har vi jif moppen, og jeg liker faktisk den fra europris bedre. I tillegg er klutene som hører til jifmoppen sykt dyre!! http://www.europris.no/husholdning/vask-rengjoring/langkost-mopp-borster/moppsett-hygiene-150-cm-40-cm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 26. oktober 2015 #3 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg liker det fra Jernia. Det er ordentlig trådmopper som du trer på- JIf sine detter bare av etter en stund. Borrelåsen slutter å funke og kluten sitter løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har både fra Jordan, (kjøpt på Obs), Jif og en frida mopp fra Rusta. Jordan og Jif systemet bruker jeg delvis jif mopper med borelås på og delvis noen gode, billige mopper fra Rusta på. (20 kroner pr. Stk for mikrofibermopper). Fridamoppen er en type lange mikrofiberremser som skrus fast på skaftet. Du må da ha avvrider i vaskebøtten. Den fungerer bra dersom det er nøye støvsugd før vaskingen. Fordelen med denne er at du slipper å bøye deg. Husk på når du kjøper at systemer kan brukes i kombinasjon. Moppene fra Nille og Europris er dårlige etter min vurdering. Anonymous poster hash: 9ff99...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøa Skrevet 27. oktober 2015 #5 Del Skrevet 27. oktober 2015 Enjo såklart kjøpes over nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 27. oktober 2015 #6 Del Skrevet 27. oktober 2015 Enjo såklart kjøpes over nett.. Jeg tittt litt på nettsiden deres; er det borrelås på moppen eller klypes kluten på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøa Skrevet 9. november 2015 #7 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg tittt litt på nettsiden deres; er det borrelås på moppen eller klypes kluten på? Beklager sent svar. Det er... Vrient å forklare.på kortendene av klutene er det hver sin lomme. Og når du skal feste kluten til moppestangen så "knekker" du bunnen (den vannrette delen av moppen) i to. Slik at kluten kan tre's over.. Når du har putten bunnen av moppen inn i hver sin sideromme av kluten, så bretter du den ut. Og da henger kluten bom fast forståelig? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvin Skrevet 9. november 2015 #8 Del Skrevet 9. november 2015 Norwex, den har et ledd nederst slik at man kan bøye moppen og komme til under sofaen etc. Den har borrelåsfeste til klutene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå