AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei Eter to års prøving er jeg nå fem dager over mensen. Ja, jeg skal ta en test i morgen tidlig for å få svar. Har mistet tre ganger, g alle gangene har de samme tegnene vært der. Ut fra nettet står det de"generelle" tegnene som kan komme tidlig, og jeg lurer på hvilke tegn andre der ute har kjent før de fikk svar. Litt for å se om det stemmer overens med det som sies å være normale symptomer. Jeg har disse: - Veldig trøtt de siste dagene - Feberlignende følelse/høy kroppstemperatur - Blir fort kortpustet og sliten av det som er "vanlig bevegelse" - Ømme bryster, større og smertefulle å komme borti - Svetter i mye større grad under armene (deodoranten fungerer ikke) - Murringer og stikking (litt som PMS-følelser) - Stakkars mann, men humørsvingninger Jeg håper jeg er gravid, og det kiler litt i magen for å teste meg i morgen. Har også et annet spørsmål. Kan jeg ta test senere i dag? Min mann kommer hjem med test etter jobb i ettermiddag (student, så lesedag for meg). Om jeg er fem dager over, vil HCG være høyt ok til at det ikke trenger å være morgenurin? Vennlig hilsen fra ei som er litt for spent for hennes eget beste. Anonymous poster hash: 8683e...a8a
Enamorada Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Hadde aldri noe symptomer unntatt uteblitt mens og det at jeg sovnet alltid i passasjersete i tiden mellom EL og IKM.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er 4 uker på vei, og her er mine symptomer: - litt svake mensmurringer - trøtt - kort lunte og ustabil i humøret. Skikkelig PMS-troll Anonymous poster hash: 9303f...0da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 - vondt i ryggen - mensmurringer - svak kvalme Anonymous poster hash: ab828...78d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Herregud!! Testen var positiv. Jeg er gravid :D :DAnonymous poster hash: 8683e...a8a 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Herregud!! Testen var positiv. Jeg er gravid :D :DAnonymous poster hash: 8683e...a8a Gratulerer! Anonymous poster hash: 9303f...0da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Gratulerer! Anonymous poster hash: 9303f...0da Takk!! Oh my goodness!!! Anonymous poster hash: 8683e...a8a
Frøkenfryd30 Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Graviditet 1: - Ømme pupper. - Mensmurringer. - Uteblitt menstruasjon. Graviditet 2 (Som endte i SA): - Halsbrann som kom 1 uke før IKM (fikk da mistanke siden jeg ikke har hatt halsbrann siden sist jeg var gravid). - Ømme pupper. - Mensmurringer. - Blødde neseblod (heller ikke gjort siden første gang jeg var gravid). - Uteblitt menstruasjon. Endret 27. oktober 2015 av Frøkenfryd30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå