Gå til innhold

Har vist for mye interesse og virket desperat - sur på meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en hyggelig fyr som jeg har vært på en del dater med de siste par månedene. Nå trekker han seg litt unna. Han sender stadig meldinger og spør hvordan det går, viser interesse for meg og så videre - men tar ikke initiativ til å møtes lenger. Et par ganger har jeg spurt om å treffes i det siste, da har han vært opptatt. Han har likevel skrevet at han gjerne vil en annen dag, at han håper vi kan ha det til gode og så videre. Jeg har vel tenkt at han ikke ville skrevet det hvis han ikke mente det. Men nå føler jeg veldig på at jeg har mast for mye, etter å ha spurt for tredje gang om vi skal finne på noe. Og føler meg så dum! Hadde vært mye enklere hvis han bare svarte at han ikke kunne, uten å legge opp til at vi skal gjøre det senere...

Bare et lite hjertesukk fra meg 😔

Anonymous poster hash: f8825...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke desperat selvom du spør om å møtes. Det er helt vanlig å ikke kunne si ja hver gang.

Anonymous poster hash: 4c47b...afb
Skrevet

Takk for oppløftende svar. Enig i at det ikke er unormalt at man ikke kan hver gang. Men jeg tenker likevel at jeg antakelig bør ta hintet når han ikke foreslår en annen dag. Hvis han var interessert i å møte meg, hadde han vel gjort det tenker jeg...😕

Skrevet

La bare livet gå sin gang. Og se på det som en hyggelig overraskelse heller hvis han ber deg.

Anonymous poster hash: a232e...581

Skrevet

Jeg har møtt en hyggelig fyr som jeg har vært på en del dater med de siste par månedene. Nå trekker han seg litt unna. Han sender stadig meldinger og spør hvordan det går, viser interesse for meg og så videre - men tar ikke initiativ til å møtes lenger. Et par ganger har jeg spurt om å treffes i det siste, da har han vært opptatt. Han har likevel skrevet at han gjerne vil en annen dag, at han håper vi kan ha det til gode og så videre. Jeg har vel tenkt at han ikke ville skrevet det hvis han ikke mente det. Men nå føler jeg veldig på at jeg har mast for mye, etter å ha spurt for tredje gang om vi skal finne på noe. Og føler meg så dum! Hadde vært mye enklere hvis han bare svarte at han ikke kunne, uten å legge opp til at vi skal gjøre det senere...

Bare et lite hjertesukk fra meg 😔

hadde en jente tatt så mye initiativ til å møtes hadde jeg bare blitt utrolig glad! Du er absolutt ikke desperat, men bare interessert.

Anonymous poster hash: 8330f...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...