Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Har dere fått noen til å ta nedvask av leilighet ved utflytting? (tom kåk, altså...) Hva kostet det i så fall? Og hvor finner jeg noen som gjør den jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 27. september 2004 #2 Del Skrevet 27. september 2004 Vet om noen som skulle flytt inn i sitt nyoppsatte hus.. de skulle ha noen til og vaske ned alt av støv før de flyttet inn, men de syns de gjorde en så dårlig jobb at de ente opp med og vaske det selv! Har ikke peiling på hva det koster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. september 2004 #3 Del Skrevet 27. september 2004 Det kommer litt an på størrelse og diverse. Jeg betalte 4000 for å vaske med min gamle leilighet. Den var på mellom 50 og 60 kvm og de vasket tak, vegger, vifte, kjøkkenskap osv. ALT med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #4 Del Skrevet 27. september 2004 Det kommer litt an på størrelse og diverse. Jeg betalte 4000 for å vaske med min gamle leilighet. Den var på mellom 50 og 60 kvm og de vasket tak, vegger, vifte, kjøkkenskap osv. ALT med andre ord. Det er noe sånt vi kunne tenke oss. Vår leilighet er på 41 m2. Er det lenge siden du betalte 4000? Hvordan fikk du tak i vaskerne? Gjennom et byrå, eller bekjente? Og var du fornøyd med jobben? Er litt redd for et skrekkscenario a la det Hedda84 skisserer... :o Men vi har egentlig ikke tid eller ork til å gjøre det selv midt i flytting og oppussing av den nye leiligheten, og siden vi fikk en god pris for leiligheten, tenkte vi at vi skulle koste på oss en sånn luksus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. september 2004 #5 Del Skrevet 27. september 2004 6000 for ca. 150 km2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. september 2004 #6 Del Skrevet 27. september 2004 Det er noe sånt vi kunne tenke oss. Vår leilighet er på 41 m2. Er det lenge siden du betalte 4000? Hvordan fikk du tak i vaskerne? Gjennom et byrå, eller bekjente? Og var du fornøyd med jobben? Er litt redd for et skrekkscenario a la det Hedda84 skisserer... :o Men vi har egentlig ikke tid eller ork til å gjøre det selv midt i flytting og oppussing av den nye leiligheten, og siden vi fikk en god pris for leiligheten, tenkte vi at vi skulle koste på oss en sånn luksus. Det er vel ca 3,5 år siden nå. jeg hadde litt tidspress og måtte ha tak i noen relativt fort. De fleste byråene hadde for mye å gjøre. Til slutt fikk jeg tak i et lite firma som kunne stille opp. Husker ikke hva de het desverre, men de sto i Gule Sider og er ikke så veldig kjent tror jeg. De gjorde en fabelaktig jobb og jeg fikk sjansen til å klage . Det var godt å slippe den delen av boligsalget. Vi hadde mer enn nok å flytte inn i ny bolig. Dessuten sto firmaet som vasket ansvarlig om kjøperene ikke var fornøyd med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. september 2004 #7 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg brukte Molly Maid, helt greit firma og betalte 6000 for hele leiliheten. (ca 120 kvm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. september 2004 #8 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har fått en til å gjøre det svart, han tar kvadratmeterpris og skulle ta alt i en 65 m2 for et par tusenlapper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #9 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg kjenner en som driver med vask av hus. Han tar 25,- pr kvadratmeter (gulvflate). Tror det er når det er tomt hus, men vet ikke. Han tar også på seg oppdrag for forsikringsselskap osv. av vask av røyk-/sotskadede hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå