Gå til innhold

Billig luksus på landet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kommune bor disse i, og hvilke andre muligheter finnes det for billig luksus på landet?

http://pluss.vg.no/2015/10/19/2185/2185_23545269

Sted hvor det er fint å bo, ikke for øde, og med enkel tilgang til Gardermoen og Oslo.

Anonymous poster hash: a41b2...4bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at dette er en artikkel kun for VG Pluss brukere vil jeg oppfordre til å kopiere artikkel teksten eller deler av den som er relevant, for det er ikke alle som ønsker å støtte VGs tiltak for å gjøre mediene og nyhetene mere utilgjengelig for folket ved å betale for å lese.

Anonymous poster hash: 0a3cf...795
  • Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller, lurer bare på hvilken kommune det er. 

Skrevet

I og med at dette er en artikkel kun for VG Pluss brukere vil jeg oppfordre til å kopiere artikkel teksten eller deler av den som er relevant, for det er ikke alle som ønsker å støtte VGs tiltak for å gjøre mediene og nyhetene mere utilgjengelig for folket ved å betale for å lese.

Men du mener vel ikke et journalister skal jobbe gratis? Journalister må ha lønn, og da må avisene tjene penger på artiklene sine.

Skrevet

At man må betale for å lese avisen er ikke noe nytt. VG har for øvrig nettopp måttet si opp ansatte nettopp fordi det er så få som forstår at de ikke kan levere varer i form av nyheter og artikler gratis. Men det er selvfølgelig dumt å linke til slike artikler.

Det er imidlertid snakk om Røyken kommune i Buskerud og Hurdal i Akershus. Det er imidlertid ganske mange kommuner som ligger i grei pendleravstand til Oslo, men hvor boligprisene er betydelig lavere enn i Oslo og de kommunene som ligger nærmest. Det er bare å se på kartet egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...