AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Lagt merke til at enkelte brukere har enormt mange profilvisninger, da tenker jeg i forhold til hvor lenge de har vært på forumet og hvor aktive de har vært. Er det noen som har en forklaring der? Er det reelle profilvisninger eller er det noe annet? Anonymous poster hash: cf8a3...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Det telles når man ser på sin egen profil. Anonymous poster hash: b1ec8...68f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Det telles når man ser på sin egen profil. Anonymous poster hash: b1ec8...68f Nei, det har jeg faktisk sjekket. Det gjør det ikke. Det er nok personer mange er nysgjerrige på. Anonymous poster hash: ca574...96c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, det har jeg faktisk sjekket. Det gjør det ikke. Det er nok personer mange er nysgjerrige på. Anonymous poster hash: ca574...96c Jo, det teller, men telleren er litt treg så man må vente en stund før den oppdateres. Likevel, enkelte brukere har flere 10-talls profilvisninger per innlegg, Tror ikke det er de selv som har tittet innom sin egen bruker så ofte. Søgni hadde 100 000 profilvisninger eller noe tidligere. Anonymous poster hash: ec5db...6d2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Personer som linker til profilen sin fra alle mulige andre foraer. Sett folk som legger ut link til profilen sin på alt fra nakenprat til chatterom. Anonymous poster hash: e6abf...593
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Det er mange som bommer når de skal trykke på link til innlegg, og som treffer link til profil i stedet. Det er i alle fall mange som har fått ekstra klikk på sin profil fra meg på grunn av dette, og jeg har sett flere som har sagt det samme. Anonymous poster hash: 1a7a2...da2 2
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Det er noen brukere som både er mer aktive og byr mer på seg selv enn andre. Noen blir også venner med andre brukere fort, eller har meninger som folk legger merke til raskt. Det tror jeg kan være årsaken.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg sjekket profilen til en bruker for noen dager siden fordi han plutselig gjorde mye rart for å få oppmerksomhet og da hadde han bare noen få profilvisninger. Nå er han en av de med mest. Så ja man kan klikke sinnsykt mange ganger på egen profil og så lage en tråd om profilvisninger hvis man er sykt desperat etter oppmerksomhet på KG Anonymous poster hash: 22f87...447 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Det er nok personer mange er nysgjerrige på. Anonymous poster hash: ca574...96c Det er det nok. Er man ofte enig med en bruker vil man kanskje sjekke hva de ellers har skrevet av innlegg. Samme om man ofte er uenig, da vil man også se hva de ellers har skrevet. Jeg legger også gjerne merke til hvor mange pluss en bruker har fått i forhold til antall innlegg. Men man trenger strengt tatt ikke gå inn på profilen for å se det, man kan bare holde pilen over nicket så vises det. Anonymous poster hash: b9523...9ed
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Det er brukere med vakre avatarer.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Hvordan ser man egentlig hvor mange profilvisninger noen har? (Føler meg litt dum som ikke vet det - og velger derfor å poste som anonym!) Anonymous poster hash: 66fc3...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå