Gjest Choco Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Jeg skal legge inn en velkomsthilsen i Personsvar på mobilen min, men har fått helt jernteppe med hva man pleier å si. Ettersom dette er en jobbtelefon, bør jeg vel holde meg til en ganske nøktern melding. Så hva er "standard" personsvarhilsener?
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Jeg har jo hørt endel av disse: "Du er kommet til xxxxx xxxxxx, jeg er dessverre ikke tilgjengelig nå, legg igjen en melding etter pipetonen".
-Fisken- Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Jeg har jo hørt endel av disse: "Du er kommet til xxxxx xxxxxx' date= jeg er dessverre ikke tilgjengelig nå, legg igjen en melding etter pipetonen". Det er vel standarden ja.
angie Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Du kan jo f.eks. si dette: Hei, du er nå kommet til xxxx xxxxxx. Jeg kan ikke ta telefonen akkurat nå, men om du legger igjen en melding, ringer jeg deg kanskje opp igjen. Det kommer an på om jeg vil snakke med deg idag. Og så kan du jo le litt, og evt. si at du barre køddet.
Diaz Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 HVa med, du har nå kommer til kontoret for fisk og seksualopplysning alias xxxxxxx, legg igjen navn og tlfnr etter piiiiiiiipet så vil noen muligens ringe deg opp igjen
Polly Ester Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Jeg har stygg stemme syns jeg selv, men når jeg synger høres den annerledes ut... derfor har jeg en sang på min mobilsvar, og den har jeg fått veldig mange positive tilbakemeldinger på: "Morn, morn, morn jeg heter Valnøtt morn, morn, morn hva heter du legg igjen ditt navn og nummer pipetonen kommer nu..."
Gjest GreenSky Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 På jobb-telefonen? - Du har kommet til Xxxx. Jeg kan desverre ikke ta tlf nå. Vennligst legg igjen navn og nummer, og jeg vil ta kontakt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 Hallo? ...Haaalloo? ... ... Hallo? ...dårlig linje her, kan du ikke snakke litt etter pipetonen i stedet?
*M* Skrevet 28. september 2004 #9 Skrevet 28. september 2004 Jeg har mission impossible på min mobilsvar!
Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2004 #10 Skrevet 28. september 2004 På jobb telefonene bør det nok være litt seriøst og konkret synes jeg....husker ikke helt hva jeg sier på min,(sjelden jeg ringer til meg selv..... ) men det er hele navnet mitt, og at de skal legge igjen beskjed i hvertfall...
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #11 Skrevet 28. september 2004 jeg har: Hei det er meg! ... ... Du, jeg kan ikke svare deg på det akkuratt nå fordi jeg er en telefonsvarer..
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 jeg har: Hei det er meg! ... ... Du, jeg kan ikke svare deg på det akkuratt nå fordi jeg er en telefonsvarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå