AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen som har erfaringer med tilbakefall? Jeg er ei jente som er 17 år gammel og jeg gikk på denne kuren først i 3 måneder da jeg var 13 år. Det hadde veldig kortvarig effekt. Jeg gikk derfor 3 måneder til da jeg var 14 år. Også da var effekten kortvarig. Da jeg var 15 år gammel fikk jeg gå på kuren i 6 måneder, og jeg ble helt fri for akne. Og det har holdt seg borte siden. Nå, drøye 2 år senere, har jeg begynt å merke at huden min begynner å bli litt "uren" igjen. Jeg har fått noen få småbyller i ansiktet. Det jeg lurte på er om jeg må vente helt til det blir veldig alvorlig før jeg kan få gå på kuren igjen, eller om jeg kan dra til legen allerede nå for å stoppe huden i å bli noe verre enn det den allerede er. Er så utrolig redd for å få flere arr i ansiktet! Har nok stygge arr som det er. Anonymous poster hash: 96979...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kto Skrevet 26. oktober 2015 #2 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen som har erfaringer med tilbakefall? Jeg er ei jente som er 17 år gammel og jeg gikk på denne kuren først i 3 måneder da jeg var 13 år. Det hadde veldig kortvarig effekt. Jeg gikk derfor 3 måneder til da jeg var 14 år. Også da var effekten kortvarig. Da jeg var 15 år gammel fikk jeg gå på kuren i 6 måneder, og jeg ble helt fri for akne. Og det har holdt seg borte siden. Nå, drøye 2 år senere, har jeg begynt å merke at huden min begynner å bli litt "uren" igjen. Jeg har fått noen få småbyller i ansiktet. Det jeg lurte på er om jeg må vente helt til det blir veldig alvorlig før jeg kan få gå på kuren igjen, eller om jeg kan dra til legen allerede nå for å stoppe huden i å bli noe verre enn det den allerede er. Er så utrolig redd for å få flere arr i ansiktet! Har nok stygge arr som det er. Anonymous poster hash: 96979...b5f Hei, Jeg gikk på denne kuren da jeg var 18år, slet en del med akne da. Det hjalp en del, og aknen var borte en stund. Men jeg har aldri blitt helt kvitt den. Jeg får fremdeles kviser i ny og ne, men ikke sånne som lager langvarige arr. Om det er kuren som har gjort at jeg har blitt kvitt det verste, eller om det er tidens år, vet jeg ikke. Men jeg har vertfall bare innsett at litt akne er noe jeg bare må leve med. Har ingen erfaring med å ta kuren mer enn en gang, så du kan jo kanskje høre med legen dersom det blir så ille at du ikke klarer å leve med det? Lykke til! Håper du slipper en runde nr. 3, ikke noe kjekk kur det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har du fått undersøkt noe om hvorfor du får tilbakevendende acne hud? Anonymous poster hash: 750ca...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kto Skrevet 26. oktober 2015 #4 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nei, det har jeg faktisk ikke... Har bare tenkt at sånn er kroppen/hormonbalansen i kroppen min. Men kanskje jeg skulle sett mer inn på det. Jeg bruker en del sminke også, kan ha noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 26. oktober 2015 #5 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Hei, Jeg gikk på denne kuren da jeg var 18år, slet en del med akne da. Det hjalp en del, og aknen var borte en stund. Men jeg har aldri blitt helt kvitt den. Jeg får fremdeles kviser i ny og ne, men ikke sånne som lager langvarige arr. Om det er kuren som har gjort at jeg har blitt kvitt det verste, eller om det er tidens år, vet jeg ikke. Men jeg har vertfall bare innsett at litt akne er noe jeg bare må leve med. Har ingen erfaring med å ta kuren mer enn en gang, så du kan jo kanskje høre med legen dersom det blir så ille at du ikke klarer å leve med det? Lykke til! Håper du slipper en runde nr. 3, ikke noe kjekk kur det der.... Hva KTO- du har jo "mitt" profilbilde!! Endret 26. oktober 2015 av Gemini7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 26. oktober 2015 #6 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ingen erfaring selv, men HER er en laang tråd om kuren, hvor folk forteller før, under og etter kur - kanskje du finner svar der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå