AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei! Jeg trenger litt tips til hvordan jeg skal gå frem her.. Er en fyr jeg kjenner litt som de siste gangene vi har møttes har endt med sex. Og etter mye tenking har jeg funnet ut at jeg kunne tenke meg å prøve å se om vi kunne vært fuckfriends. Hele greia med meg og han er litt komplisert, men kort fortalt startet vi å møtes ved å date, så ble han dust (eller jeg oppdaga at han var mer player enn interessert), så kontakten dabba egentlig helt av. så møttes vi igjen i høst, og har møttes noen ganger etter det hvor det da har ofte blitt at vi har vært med hverandre hjem fra byen og hatt sex. Problemet er at ikke den gangen her men forrige gang, så lurte jeg på hva greia var. og jeg sa vel at jeg kan fort bli litt betatt og sånn, men at jeg var gira på å møtes og finne på ting og se hvordan det var. og han virka enig. men - han tok null kontakt etter det. men så møtte jeg han igjen i helgen og fikk han med meg hjem fra byen. jeg vet vi aldri kunne vært i et forhold, og jeg kunne aldri falt skikkelig for han, men han er så sykt digg, så jeg vil teste ut om det kunne fungert som et fuckfriend forhold. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem, i og med jeg er redd han tror jeg legger mer i det.. Kan jeg spørre en kveld om å møtes for å se på film eller må jeg rett og slett høre om å møtes for sex!? Anonymous poster hash: 5e6c3...b3a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Skjønner ikke dette med ff, blir helt matt av det! "Han er så sykt digg, så jeg vil teste ut om det kunne fungert som et ff forhold"...skriver du. Hvorfor ikke bare lete etter en kjæreste? Hva er det med folk idag? Skal ha alle muligheter åpne hele tiden, er det noen man liker, så er det ff forhold, men ikke et forhold man leter etter...jeg skjønner det bare ikke! Du har allerede hatt sex med han, og tenker å fortsette med dette. Kommer garantert til å ende med at du får følelser for han, og så kommer problemene...Poenget er at man kan ikke skille sex og følelser på den måten over tid, det fungerer ikke, hvis man er et mennske med følelser intakt. Sett noen krav, let etter en kjæreste, noen som er deg verdig. Slutt dette syke ff opplegget, forvent mer av en mann enn bare sex! Er du ikke verdt noe mer? En du også kan ha et emosjonelt bånd til. En du kan dele dine tanker med. For det er det det handler om. Man vil ha alle dører åpne, man vil ikke forplikte seg, men man har sex jevnlig med en person, som kanskje plutselig finner ei ny han vil ha sex med istedenfor, når han har blitt lei av deg. Var nettopp en tråd om dette. Hun har det veldig vondt nå og angrer på at hun ikke satte seg mer i respekt, at hun skulle vist han at hun ville mer, at hun ikke bare var ei han trengte for å få utløp for begjæret sitt, men at hun skulle krevd mer respekt generelt, også emosjonelt, og at hun ville finne på andre ting med han. Men nå var det for sent, for han gikk videre uten en lyd, han hoppet altså rett over på ei ny, som han nå har som en ff. Som sikkert kommer til å ende opp som henne etterhvert også, hvis han ikke var mer knytta til henne emosjonelt da, hun som skrev innlegget følte på det, og det gjorde det ennå vondere. Hun fikk aldri den biten av han, fordi hun fra dag en, var med på dette syke ff opplegget. Hadde ingen andre krav, var der som en "brukte" når det passet han, for så å gi f... i henne når han traff ei ny. Vil du bli ei sånn ts? Hvis du gir blaffen i deg selv, er det bare å fortsette denne greia, hvis du har ønske om å opprettholde en viss standard for deg selv, og for en evt utvikling mellom dere, forventer du mer av en mann! Anonymous poster hash: e5e03...70b 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Du har gått i følelsesfella allerede, ikke at du nødvendigvis har så mye følelser, men du har fortalt han at du blir fort betatt og kunne tenke deg å være mer med han. Dette sier du i hans svakeste øyeblikk etter at dere har hatt sex, og han kan ikke svare noe annet enn at han tenker det samme. Han kan seriøst ikke svare "sorry det vil ikke jeg" når dere nettopp har hatt sex, det blir som å si til svigermor i bryluppet at kaken hun har brukt 8 timer på smakte forferdelig foran alle de andre gjestene. Man bare gjør det ikke. Han sluttet å ta kontakt etter dette fordi han visste at det ikke er lurt å blande seg med noen som får følelser , når han selv er uinteressert følelsesmessig og forpliktelsesmessig. På byen igjen er han derimot i et svakt øyeblikk og tenker ikke konsekvenser, men kun tenker knull. Du kan jo godt si til han at du kunne tenke deg å ha han som FF , men da må du si det rett ut og ikke invitere på noe film eller lignende - som gir helt feil signaler igjen. Om dere blir faste FF så vil dette med film AV OG TIL kanskje komme naturlig men du inviterer ikke over på det. Men for å redde deg fra mye frustrasjon og sorg så vil jeg råde deg til å ikke innlede noe mere seksuelt med han. Du kjenner deg selv såpass at du vet at du får følelser (det gjør de fleste av oss kvinner og gang på gang blir vi like knust og ødelagt når vi tror at vi egentlig skal greie det på "guttas måte" og kun tenke sex, så går det en tid og vips sitter man betatt og hekta og hjerteknust) og da er ikke dette smart. Jeg tror ikke du vil takle at han ikke kommer når du ønsker, men kun når han ønsker, og at han har andre jenter samtidig som deg, at du blir helt ubetydelig som person men kun et lettvindt ekstraknull for han som han ikke sier neitakk til når han er full og kåt. Han har vært drittsekk mot deg før, og kommer til å være det igjen. Anonymous poster hash: df7ab...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå