Vampie Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/09/27/409523.html hvem er dere heldigboller som var der!!! håper noen legger ut en bootleg fra denne konserten på nett snart!
Gjest Phair Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Jeg forelsket meg i denne mannen for ti år siden, og jeg er fortsatt like forelsket. For en sinnsyk opplevelse!
ivanka Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 knegg. litt slapt band, men nick er nick.
Gjest Phair Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 knegg. litt slapt band, men nick er nick. Knegg? Den triste versjonen av Stagger Lee! Satt med frysninger. Men høy kjendis faktor var det der da. Noen som så Mette Marit da?
ivanka Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 jeg knegger fordi jeg er en 'heldigbolle'. bandet var ikke DÅRLIG, for all del, men manglet litt 'edge' i the ship song og into my arms, som ble litt tamme (sammenlignet m/ the ship song på 'live seeds' f.eks). men det er en detalj. et ikke 100% tilfredsstillende band understreket nesten bare hvor strålende nick selv gjør seg live. jeg klager ikke.
Gjest Phair Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Papa won't leave you Henry, på live seeds. Fabelaktig. Synd han ikke sang den,
LarsLarsere Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 En veldig bra konsert med mange flotte kontraster. Sllk er Cave og det er jævla facinerende. Sitter forresten og hører "Brother my cup is empty" nå. En av dem bedre (savna'n på gigen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå