AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hadde du vært med å debattere? Hvilke brukere har du lyst å se i en live debatt? Hvilke emner? Hvordan tror du det hadde gått? Anonymous poster hash: 9f813...ad1
WubWub Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Tja, ser for meg det kunne blitt meget lærerikt og spennende å hatt disse kunnskapsrike og meget kloke hodene til live debatt om historie, kultur, vitenskap og politikk : Lutetium 71, Lino, Fredsmegleren, Pawn hearts, Nikee, Ardwinna, Jolene, Example, Salvesen, Lafemmemauvaise, Frisørdama, Tirkes, Alantia, Cartman, Synapomorphy, Florence, Marsvinet, Oppgitt78, Hog, Arcturus. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Tja, ser for meg det kunne blitt meget lærerikt og spennende å hatt disse kunnskapsrike og meget kloke hodene til live debatt om historie, kultur, vitenskap og politikk : Lutetium 71, Lino, Fredsmegleren, Pawn hearts, Nikee, Ardwinna, Jolene, Example, Salvesen, Lafemmemauvaise, Frisørdama, Tirkes, Alantia, Cartman, Synapomorphy, Florence, Marsvinet, Oppgitt78, Hog, Arcturus. Eeeeeh,nå har maange av disse aldri deltatt i emnene du nevner så jeg skjønner ikke hva du tenker med her. Anonymous poster hash: ff620...cb3 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Hvis det fantes en altvitende person som kunne trykke på "løgn"-knapp når noen kommer med faktafeil, eller presenterer egne hypoteser som empirisk fakta, så hadde jeg definitivt blitt med. Hvis ikke er jeg dessverre litt for godtroende så jeg tror på det folk sier hvis jeg ikke vet at det er feil. Da er det ikke lett å vinne mot løgnere og heksedoktorer.
WubWub Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Eeeeeh,nå har maange av disse aldri deltatt i emnene du nevner så jeg skjønner ikke hva du tenker med her. Anonymous poster hash: ff620...cb3 Feil 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Feil At disse brukerne er populære hos deg betyr ikke det samme som å være kunnskapsrik. Anonymous poster hash: ff620...cb3 3
Summers Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Hvis det fantes en altvitende person som kunne trykke på "løgn"-knapp når noen kommer med faktafeil, eller presenterer egne hypoteser som empirisk fakta, så hadde jeg definitivt blitt med. Jeg ønsker heller at KG er dommere med grønne poeng til den de liker best, twisten fra KG kan være at det er en tilfeldig valgt gruppe fra KG som kan gi poeng slik at man ser hva den jevne KG-brukeren er enig i og mener er god debatt. Hadde vært greit med en analyse av om man ga flest grønne til eget kjønn, osv. Endret 25. oktober 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 At disse brukerne er populære hos deg betyr ikke det samme som å være kunnskapsrik. Anonymous poster hash: ff620...cb3 Herlighet da! Velg egne brukere istedenfor å kritisere andre sine valg! Anonymous poster hash: 9f813...ad1 4
WubWub Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 At disse brukerne er populære hos deg betyr ikke det samme som å være kunnskapsrik. Anonymous poster hash: ff620...cb3 De fleste på lista mi vanker på historie/vitenskap/politikk og kultur forumet, og jeg vet de er kunnskapsrike. Det har ikke noe med popularitet å gjøre. 1
Macro Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Haha, min første tanke var at det hadde blitt en taus debatt. Det store flertallet her inne tviler jeg på er like tøffe i virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Haha, min første tanke var at det hadde blitt en taus debatt. Det store flertallet her inne tviler jeg på er like tøffe i virkeligheten. Med sikkerhet! Anonymous poster hash: 25704...85f 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ønsker heller at KG er dommere med grønne poeng til den de liker best, twisten fra KG kan være at det er en tilfeldig valgt gruppe fra KG som kan gi poeng slik at man ser hva den jevne KG-brukeren er enig i og mener er god debatt. Hadde vært greit med en analyse av om man ga flest grønne til eget kjønn, osv. Hvem vil du diskutere med og hvilke emner? Anonymous poster hash: 9f813...ad1
Summers Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Hvem vil du diskutere med og hvilke emner? Anonymous poster hash: 9f813...ad1 Jeg ser egentlig på meg selv som tittelforsvarer så er vel heller andre som må utfordre meg og skal få lov til å velge emne.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ser egentlig på meg selv som tittelforsvarer så er vel heller andre som må utfordre meg og skal få lov til å velge emne. Hvilken debatt har du vunnet? Jeg har aldri sett deg utdebattere noen? Anonymous poster hash: 77c31...439 9
Summers Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Hvilken debatt har du vunnet? Anonymous poster hash: 77c31...439 Tror ingen av de utallige seirene mine er verdt å nevne, nivået på de som har utfordret meg er ikke så høyt. 1
Gjest Cartman Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Tror det hadde gått bra. Vi er alle voksne mennesker. Mange brukere er svært hyggelige og kunnskapsrike. Noen er kanskje litt usikre på seg selv, noe som fører til spydige meldinger. De spydige meldingene blir en teknikk for å hevde seg selv, noe som igjen fører til at enkelte brukere sletter seg fra forumet. Det er et problem, men vi overlever det
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 Tja, ser for meg det kunne blitt meget lærerikt og spennende å hatt disse kunnskapsrike og meget kloke hodene til live debatt om historie, kultur, vitenskap og politikk : Lutetium 71, Lino, Fredsmegleren, Pawn hearts, Nikee, Ardwinna, Jolene, Example, Salvesen, Lafemmemauvaise, Frisørdama, Tirkes, Alantia, Cartman, Synapomorphy, Florence, Marsvinet, Oppgitt78, Hog, Arcturus. Jeg takker så meget! Tror det hadde blitt en herlig debatt-seanse med et meget interessant panel, hvor vi hadde vært hjertens enige om enkelte ting, og 3. verdenskrignivå uenige på andre. Akkurat som en debatt skal være.
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tror det kunne vært ganske artig! Men også litt bråkete. Og etter å ha lest diskusjonen her tipper jeg det er en del som ville hengt seg opp i smårusk. Jeg hadde sikkert vært behjelpelig med å spore av diskusjonen, vi hadde skålet og gått hjem.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #20 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg vil se en live debatt mellom Mann42 og Sir WinstonTja, ser for meg det kunne blitt meget lærerikt og spennende å hatt disse kunnskapsrike og meget kloke hodene til live debatt om historie, kultur, vitenskap og politikk : Lutetium 71, Lino, Fredsmegleren, Pawn hearts, Nikee, Ardwinna, Jolene, Example, Salvesen, Lafemmemauvaise, Frisørdama, Tirkes, Alantia, Cartman, Synapomorphy, Florence, Marsvinet, Oppgitt78, Hog, Arcturus.Du har glemt noen og Salvesen er ikke her lenger Anonymous poster hash: f9150...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå