Gå til innhold

Jeg drømmer om at mannens ex skal forsvinne. Sånn at barna kan bo hos oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens nydeligste to bonusbarn. Vi har dem annen hver uke og lykken er stor når de er her. De er så snille, gode og morsomme begge to. Når de ikke er her så savner jeg dem så mye. Drømmer stadig om at de er her 100%, selv om jeg vet at de også har det helt topp hos moren sin. Av og til så tar jeg meg selv i å fantasere om at noe skal skje med moren deres, sånn at de kan bo her hele tiden. Føler meg helt gal som tenker sånn og har ikke delt det med noen. Leker bare med tanken om at vi får dem helt for oss selv. Er det noen andre som har sånne tanker?

Anonymous poster hash: 7fb16...441
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har verdens nydeligste to bonusbarn. Vi har dem annen hver uke og lykken er stor når de er her. De er så snille, gode og morsomme begge to. Når de ikke er her så savner jeg dem så mye. Drømmer stadig om at de er her 100%, selv om jeg vet at de også har det helt topp hos moren sin. Av og til så tar jeg meg selv i å fantasere om at noe skal skje med moren deres, sånn at de kan bo her hele tiden. Føler meg helt gal som tenker sånn og har ikke delt det med noen. Leker bare med tanken om at vi får dem helt for oss selv. Er det noen andre som har sånne tanker?

Du har i det minste en sunnere drøm enn meg som "drømmer" om at barna hans skal forsvinne.

Sier ikke at jeg vil de skal dø, men alt hadde vært så mye enklere og bedre om de ikke hadde eksistert.

Men. Det er jo bare en drøm. En dag flytter de ut.

Du er uansett mer normal enn meg vil jeg tro:)

Anonymous poster hash: 84b9e...b03

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Unnskyld,men det ser ut som om du tror det er to dukker du har med å gjøre.Hvor gammel er du?

Skrevet

stebarn*

Anonymous poster hash: 1c2d7...f14
  • Liker 2
Skrevet

Fy faen så sykt. Du er så inderlig glad i dem, likevel fantaserer du om at de skal miste moren sin på et eller annet vis?

• Liker 2
Skrevet

Fy faen så sykt. Du er så inderlig glad i dem, likevel fantaserer du om at de skal miste moren sin på et eller annet vis?

Det tenkte jeg også...

Oppleve den største sorg barn kan få for at TS skal leke mor, far og dukker.

• Liker 3
Skrevet

Det tenkte jeg også...

Oppleve den største sorg barn kan få for at TS skal leke mor, far og dukker.

Tror nok TS heller vil leve med å barna på heltid, enn å måtte ha exen til mannen i livet.

Jeg har aldri skrevet noe vondt om stemødre, men akuratt den greia her skremte meg.

Skrevet

Hvor blir det av alle kommentarer om at det er lov å tenke ting, uten å virkelig mene det?

Her er det altså en stemor som er så glad i stebarna at hun gjerne vil ha de på heltid. Er ikke det bra da?

Det et mye man kan tenke som man innerst inne ikke vil skal skje.

Anonymous poster hash: d7400...141

• Liker 16
Skrevet

Hvor blir det av alle kommentarer om at det er lov å tenke ting, uten å virkelig mene det?

Her er det altså en stemor som er så glad i stebarna at hun gjerne vil ha de på heltid. Er ikke det bra da?

Det et mye man kan tenke som man innerst inne ikke vil skal skje.

Anonymous poster hash: d7400...141

Det blir vel reagert på fordi det er en veldig absurd tanke for de aller, aller fleste.

Jeg skulle gjerne hatt barna mine hele tiden jeg og, men det kunne aldri falle meg inn å tenke at jeg skulle ønske eksen min døde sånn at det skjedde.

Skrevet

Barna elsker sin mor. Du kan aldri ta hennes plass. Skaff deg egne barn.

Anonymous poster hash: af4aa...b0e

Skrevet

Min mann og jeg har begge den samme fantasien, slik at barnet hand kan bo her 100%.

Vi ønsker at barnet skal være her mer enn annenhver helg, noe mor nekter. Barnet ønsker å bytte samværet slik at hun er hos mot annenhver helg i stedet.

Når en mor er så egoistisk som dette, ja da ønsker vinst hun ikke eksisterte slik at barnet kunne ha det bra.

Anonymous poster hash: fdcbd...adc

• Liker 1
Skrevet

Min mann og jeg har begge den samme fantasien, slik at barnet hand kan bo her 100%.

Vi ønsker at barnet skal være her mer enn annenhver helg, noe mor nekter. Barnet ønsker å bytte samværet slik at hun er hos mot annenhver helg i stedet.

Når en mor er så egoistisk som dette, ja da ønsker vinst hun ikke eksisterte slik at barnet kunne ha det bra.

Hvor gammelt er dette barnet? Når de når en viss alder tror jeg det var, så har de faktisk et ord med i "spillet" :) Et uttrykk :)  Men det visste dere kanskje? :) 

Anonymous poster hash: 837ec...80b

Skrevet (endret)

Det blir vel reagert på fordi det er en veldig absurd tanke for de aller, aller fleste.

Jeg skulle gjerne hatt barna mine hele tiden jeg og, men det kunne aldri falle meg inn å tenke at jeg skulle ønske eksen min døde sånn at det skjedde.

Jeg tror ikke denne tanken er så rar/uvanlig/absurd. Tror det er en helt vanlig tanke å ha. Man tenker mye rart, det betyr jo ikke at man ønsker det. Endret av Zereta
  • Liker 5
Skrevet

HAHAHA, jeg DØR av Kvinneguiden ass! Uansett hva man skriver om sine bonusbarn/stebarn så blir det feil. Du må ikke finne på å være glad i dem, de er jo ikke dine, men hvis du ikke er glad i dem er det jammen enda verre! Det er fryktelig mange stusselige og trangsynte mødre som sitter og klaprer på tastaturet altså. Dere gir meg en GOD latter! Hahaha! :-)

Til TS: så bra at du digger stebarna/bonusbarna dine! Jeg tenker at både de, foreldrene og du er heldige som kommer så godt ut av en tidvis vanskelig situasjon.

Anonymous poster hash: 0e416...c85

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror ikke denne tanken er så rar/uvanlig/absurd. Tror det er en helt vanlig tanke å ha. Man tenker mye rart, det betyr jo ikke at man ønsker det.

Neida, jeg tror ikke at hun ønsker det, og jeg mener ikke nødvendigvis at tanken er gal heller. Jeg bare synes den er absurd, fordi jeg ikke kunne tenkt det sjøl. Jeg mener ikke å leke tankepoliti. :)
  • Liker 2
Skrevet

Føler meg helt gal som tenker sånn og har ikke delt det med noen. Leker bare med tanken om at vi får dem helt for oss selv. Er det noen andre som har sånne tanker?

Jada. Det er nok ikke uvanlig i begynnelsen av forholdet. Så kommer hverdagen og felles barn og da er det ikke sånn stas med stebarna lenger skjønner du. ;)

Anonymous poster hash: 5c470...ea1

Skrevet

Kjempehyggelig at du er så glad i bonusbarna dine, det tipper jeg betyr enormt mye for samboeren din og barna hans!

• Liker 1
Skrevet

HAHAHA, jeg DØR av Kvinneguiden ass! Uansett hva man skriver om sine bonusbarn/stebarn så blir det feil. Du må ikke finne på å være glad i dem, de er jo ikke dine, men hvis du ikke er glad i dem er det jammen enda verre! Det er fryktelig mange stusselige og trangsynte mødre som sitter og klaprer på tastaturet altså. Dere gir meg en GOD latter! Hahaha! :-)

Til TS: så bra at du digger stebarna/bonusbarna dine! Jeg tenker at både de, foreldrene og du er heldige som kommer så godt ut av en tidvis vanskelig situasjon.

Anonymous poster hash: 0e416...c85

Er vel ingen som sier det er fryktelig å elske stebarn, eller synes stebarn er vanskelig. Det er når ts begynner å dra inn ønsker om død og fordervelse at folk girer seg opp, for det er jo sykt.

Anonymous poster hash: 20a80...9db

Skrevet

Hvor gammelt er dette barnet? Når de når en viss alder tror jeg det var, så har de faktisk et ord med i "spillet" :) Et uttrykk :)  Men det visste dere kanskje? :)

Vi håper, ønsker og vil at barnet skal vokse så fort som mulig til en alder der hun har noe hun skulle sagt i saken. Hun er nå 6 år, så om et års tid vil hennes mening få betydning. Hun har ytret dette i 3 år, og vært lei seg siden hun var tre over at hun ikke får se pappa mer. 

Jeg husker når mine foreldre ble skilt, hvor vondt jeg syntes det var at min mening ikke var aktuell. Jeg på den andre siden hatet å være hos pappa, og gledet meg til jeg kunne velge han bort. Ja, trist, men han satt meg i et hjørne med ting å leke med, kunne gå ut når jeg sov og brukte generelt svært liten tid med meg. Han var forøvrig flink til å sette meg av hos farmor i helgene, fordi han hadde andre planer... :(

Jeg føler med stebarnet mitt, fordi jeg vet hvordan det er å ikke kunne velge selv hvor hun ønsker å være. De sier at barn ikke er gamle nok til å vite hva som er best for dem. Men jeg kan love at det vet pokker ikke alltid foreldre heller. 

Så lenge mor i denne saken sier "jeg vil ikke og vi skal ha det samværet som er satt opp" , så har det blitt slik. Selv med mekling, advokater osv. Så det er bare å vente å se hvordan barnet utvikler seg. Men jeg håper uansett at barnet har det fint, selv om hennes ønskede samvær ikke blir hørt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...