Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #21 Skrevet 30. september 2004 Men det går på humør. Alt til sin tid Det skriver jeg under på. Jeg derimot er veldig glad i heavy, power og noe thrash og viking metal samt industrial metal som Rammstein. Rammstein har jeg "alltid" hørt mye på og vil vel si at det er ynglingsbandet mitt, tross den siste skiva. Er inne i en skikkelig Einherjer periode nå, hvor blot skiva deres spilles om og om igjen Bortsett fra metall er jeg glad i Turboneger, AC/DC og har hørt endel på slagere fra Johnny Cash og Crash test dummies den siste tiden. Synes også Bjørn Afzelius har noen nydelige sanger. Så som du sier; alt til sin tid
Anglofil Skrevet 2. oktober 2004 #22 Skrevet 2. oktober 2004 Hei hei! Synes plata var grei jeg, kanskje en liten skuffelse. Men ikke kjempe skuffa. Kan heller si det sånn at St. Anger fra Metallica-det var er STOR skuffelse det...! Selv er jeg en innbitt Rammstein fan så jeg synes plata var fin jeg sånn generelt sett..kanskje ikke like bra som mine favorittplater sensucht og mutter, men greit. Likte Keine Lust og Los, ellers var jo Mein Teil en fin meddelelse..... Hehe..Uansett, Rammstein er jo de mest geniale *Skulle gjerne vært på konserten, men har ikke billetter.* Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #23 Skrevet 2. oktober 2004 Uansett' date=' Rammstein er jo de mest geniale [/quote'] Definitivt! :-) Det kan nok hende du kan få skaffa deg billett, men blir vel da enten via svartebørsen eller qxl.
Anglofil Skrevet 2. oktober 2004 #24 Skrevet 2. oktober 2004 Hmm, ja dessverre...kanskje jeg kan prøve å få vært med noen venner, de har noen billetter...hehe.. Mvh Yvonne
Dru Skrevet 6. oktober 2004 #25 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kom nettopp over forstyrrende "nyheter"... Det viser seg at sangen "Moskau" er laget i samarbeid med TaTu! I alle dager! Men resultatet ble uansett en av de beste sangene på albumet. Merksnodig nok. Men TaTu???
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #26 Skrevet 6. oktober 2004 Men TaTu??? Huff, de russiske wannabe lesbene :o
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 #27 Skrevet 6. oktober 2004 Huff, de russiske wannabe lesbene :o Vedder for at "samarbeidet" besto av at Rammstein gutta høvla over tatu bertene imellom innspillingen av låtene
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #28 Skrevet 6. oktober 2004 Vedder for at "samarbeidet" besto av at Rammstein gutta høvla over tatu bertene imellom innspillingen av låtene Man vet aldri
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #29 Skrevet 11. oktober 2004 Etter grundig gjennomhøring er jeg...SKUFFET!!!!!!. Grei nok, men det er ikke samme trøkken som jeg forbinder med Ramstein! Men det skal bli gøy med konsert!
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #30 Skrevet 12. oktober 2004 Etter grundig gjennomhøring er jeg...SKUFFET!!!!!!. Grei nok, men det er ikke samme trøkken som jeg forbinder med Ramstein! Men det skal bli gøy med konsert! Jeg er helt enig med deg! Jeg er trolig Norges største Rammstein fan , men dette albumet skuffet meg. Men på konserten skal jeg uansett! :-)
NullHull Skrevet 12. oktober 2004 #31 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vet ikke, men kan se ut til at man kanskje ikke skal forvente så alt for mye pyro på konserten denne gangen. Utfra disse bildene, hvor de spilte på 10-års jubileet for Motor.de, kan det se ut til at de har lagt seg på et noe mere feminint nivå fra krigsårene http://rammimages.com/gallery/motor/index1.html Sjekk Till Lindemann a', jeg ler meg ihjel! Dem er ikke riktig møblert vøtt
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #32 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vet ikke' date=' men kan se ut til at man kanskje ikke skal forvente så alt for mye pyro på konserten denne gangen.[/quote'] Jeg krysser fingrene for at de opprettholder pyro-showet sitt
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #33 Skrevet 12. oktober 2004 Det viser seg at sangen "Moskau" er laget i samarbeid med TaTu! I alle dager! Jeg tittet akkurat over "cd-lefsa" i cd-coveret. (Fant ikke noe bedre ord for det i øyeblikket ) Her står det at det er ei som heter Viktoria Fersh som har vokalen på "Moskau". Men jeg er enig i at det høres veldig ut som TaTu.
Dru Skrevet 12. oktober 2004 #34 Skrevet 12. oktober 2004 Det er jo ikke bekreftet, men managementet til TaTu har visst sagt at de jobbet sammen på et prosjekt som heter "Moskau". Det er lenge siden, forsåvidt. Men da satser vi på at det ikke er tilfelle, da
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #35 Skrevet 12. oktober 2004 Det er jo ikke bekreftet, men managementet til TaTu har visst sagt at de jobbet sammen på et prosjekt som heter "Moskau". Det er lenge siden, forsåvidt. Men da satser vi på at det ikke er tilfelle, da Jepp, og da slipper vi hvertfall å irritere oss over at de teite russiske liksom-lesbene har vokalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå